English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

نمایندگان کارکنان و سرپرستان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران انتخاب شدند

نمایندگان کارکنان و سرپرستان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران انتخاب شدند
مرحله نهایی انتخابات تعیین نمایندگان کارکنان و نماینده سرپرستان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و شرکت‌های تابعه برای عضویت در کمیته طبقه‌بندی مشاغل شرکت برگزار شد.
مرحله نهایی انتخابات تعیین نمایندگان کارکنان و نماینده سرپرستان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و شرکت‌های تابعه برای عضویت در کمیته طبقه‌بندی مشاغل شرکت برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، با توجه به برگزاری مرحله اول انتخابات در 25 بهمن ماه 1393 و انتخاب هفت نفر نماینده کارکنان و پنج نفر نماینده سرپرستان، مرحله دوم و نهایی انتخابات نمایندگان کارکنان و سرپرستان برای عضویت در کمیته طبقه بندی مشاغل در روز چهار شنبه مورخ 13/12/93 در سالن کنفرانس دفتر مرکزی برگزار شد.
در این انتخابات آقایان «هدایت بایرام‌زاده» نماینده وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی، دکتر «محسن مشیری» طراح طرح طبقه‌بندی مشاغل، «مهراب نریمانی‌اختر» سرپرست معاونت اداری و مالی، «غلامرضا محمدخانی» مشاور مدیرعامل و مدیر حراست، «منصور حکیم‌منش» مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات، «محمدتقی بابایی» مدیر امور اداری و پشتیبانی و نمایندگان کارکنان و سرپرستان شرکت‌ها حضور داشتند.
بابایی در این جلسه با ارایه گزارشی از مرحله اول انتخابات و نحوه برگزاری انتخابات مرحله دوم، شیوه انجام انتخابات را بر عهده نماینده کارکنان و سرپرستان قرار داد و توضیحاتی نیز از سوی نماینده وزارت کار در رابطه با اهمیت موضوع و شرح وظایف نمایندگان مطرح شد.
در ادامه، مقرر شد برای تعیین نمایندگان نهایی کمیته طبقه‌بندی مشاغل، نمایندگان پس از معرفی و ارایه بیوگرافی مختصری از خود، ابتدا با توافق و در صورت عدم توافق نسبت به رای‌گیری اقدام شود. 
پس از انجام مشورت، نمایندگان سرپرستان با توافق، حسن اسدی را به عنوان نماینده سرپرستان و سیدمصطفی موسوی را به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب و صورت‌جلسه تنظیم و به امضا رسید. از دیگر سو، با توجه به عدم توافق بین نمایندگان کارکنان مقرر شد رای‌گیری صورت گیرد که متعاقب آن حمید نجات‌بخش و احمد دهنوی به عنوان نمایندگان اصلی و حسین قربانی و مصطفی نصرتی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.
گفتنی است، دکتر محمد مهدی مشیری، مشاور و طراح طرح طبقه‌بندی مشاغل شرکت در ادامه این جلسه با بیان این‌که تاکید مهندس صادقی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران بر اجرای طرح طبقه‌بندی در سه ماه آینده است، به پرسش‌های اعضای جلسه به صورت مبسوط پاسخ داد.
۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ۲۱:۵۰
تعداد کلیک: ۲,۳۳۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500