English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

جمشید قسوریان جهرمی: تعرفه‌های شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران تا زمان خروج از شرایط رکود، با نگاه حداقلی افزایش می‌یابند

جمشید قسوریان جهرمی: تعرفه‌های شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران تا زمان خروج از شرایط رکود، با نگاه حداقلی افزایش می‌یابند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، آیین تکریم «محمدرضا آقایی»و معارفه «علیرضا عربی» مدیران‌عامل سابق و جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شهریار با حضور جمشید قسوریان جهرمی، رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل، برخی از اعضای هیئت‌مدیره و جمعی از مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مدیرکل گمرک استان تهران، فرمانده بسیج کارخانجات تهران بزرگ و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شهریار برگزار شد.

جمشید قسوریان جهرمی در این مراسم ضمن گرامی‌داشت روزهای خجسته بهمن ماه گفت: هم اینک ما در آستانه ایام ا... مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی هستیم و من این ایام بسیار مبارک را به تمامی همکارانم در مجموعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران تبریک می‌گویم. همچنین به مناسبت روز جهانی گمرک، به همکاران گمرک این روز را تبریک می‌گویم و برای آنان آرزوی سلامتی و توفیق دارم و امیدوارم چشم‌انداز نهایی گمرک که همانا ترخیص کالا در تمامی گمرکات به‌صورت آنلاین و ساعتی است، به زودی اجرایی شود.

وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات تمامی پرسنل و همکاران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شهریار افزود: در چند سال گذشته اقدامات خوبی به منصه ظهور رسید و پرسنل شرکت شهریار همکاری خوبی داشتند که حاصل آن موفقیت‌هایی است که امروزه شاهد آن در این شرکت هستیم. شرکت شهریار یکی از شرکت‌های خاص و استثنایی در مجموعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران بوده و به همین دلیل است که ارایه خدمات باید با انتظارات و توقعات مشتریان ارتقا یافته و برای رفع مشکلات همت عالی داشته باشیم. بنابراین تاکید همیشگی من، صرف‌نظر از ماهیت سازمانی که کار خدماتی بوده، انجام وظیفه انسانی در زمینه ارایه خدمت‌رسانی به مردم است.

رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران افزود: آمارها نشان می دهد که آقای آقایی به عنوان مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شهریار در مدت سه سال و نیم گذشته، توانسته است درآمد در این شرکت را افزایش دهد که این موضوع نشان از یک روند رو به جلو به همراه توان مدیریتی ایشان و همراهی مدیران و کارکنان در این شرکت بوده است و قطعاً این مهم تنها در گرو ارتباطات خوب انسانی بوده که ظهور نموده است.

وی با بیان این‌که نیروی انسانی، سرمایه‌های اصلی شرکت هستند، اظهار داشت: لازمه مدیریت، نگاه واقع‌بینانه به نیروی انسانی است و آقای آقایی در این زمینه دقت نظر داشت و نگاه خوبی به درآمد و وضعیت معیشتی پرسنل و رسیدگی به مشکلات آنان از خود نشان داد و امیدوارم که ایشان هم‌چون گذشته در جایگاه جدید خود در معاونت «عملیات و امور گمرکی» ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران موفق باشد. 

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ادامه با تشریح وضعیت کشور و کاهش قابل توجه واردات در سال 1394 اعلام داشت: کاهش حدود 25 درصدی واردات کشور برای مجموعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی که در اکثر مرزهای زمینی و هوایی کشور فعال است، در حدود60 درصد تاثیرگذاری به همراه داشته است که در این خصوص می‌توان مشکلات سیاسی در کشور ترکیه و ایجاد ترافیک در پشت مرز بازرگان، هزینه‌های سنگین حمل‌ونقل زمینی و هوایی نسبت به حمل دریایی و علاقه صاحبان کالا به حمل کالا از طریق دریایی را نیز متعاقب آن در این کاهش حجم ورود کالا به شرکت ذکر کرد. 

جمشید قسوریان جهرمی ادامه داد: با سیاست‌های اعمال شده در این روزهای رکود، با کمک و هم‌فکری همکاران شرکت شهریار و با مساعدت اداره‌کل گمرک استان تهران، بخش غیرگمرکی در شرکت شهریار به مرحله اجرا رسیده و امیدوارم این اقدامات توانسته باشد تاثیر مهمی در روند کاری شرکت گذاشته باشد.

وی با بیان این‌که شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران یک بنگاه اقتصادی است که از سویی درآمد شرکت و از سوی دیگر، بازار و مردم را می‌بایست مدنظر قرار دهد، افزود: تعرفه‌های شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران تا زمان خروج از شرایط رکود، با نگاه حداقلی افزایش می‌یابند تا از این طریق بتوانیم آن‌چه که بر سر سفره مردم می رود، افزایش قیمت غیرمنتظره نداشته باشد و سعی می‌کنیم که این روند کاری را تا رونق و بهبود وضعیت اقتصادی کشور برای توسعه و پیشرفت شرکت ادامه دهیم.

قسوریان جهرمی ضمن توجه به اجرایی شدن برجام و دوران پساتحریم و ایجاد فضای کسب‌وکار و بهبود وضعیت واردات کشور اظهار داشت: باید با هم‌فکری یک‌دیگر، مباحث توسعه‌ای و غیرگمرکی را در شرکت دنبال کنیم؛ چراکه گمرک اکنون در کنار ما ایستاده و به ما کمک می‌کند. بنابراین می‌بایست در این فرصت طلایی تمام تلاش خود را به‌کار بگیریم و طرح‌هایی را به گمرک ارایه کنیم که برای هر دو سازمان مفید باشد تا همواره فضای هم‌کاری و هم‌فکری و ارتباط با یک‌دیگر روند رو به جلویی داشته باشد.

رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در تخصیص بخشی از درآمد شرکت‌ها به بخش فرهنگی نیز گفت: مدیران شرکت‌ها باید فعالیت‌های فرهنگی و اخلاقی را در نظر بگیرند و در همه ابعاد این امور را رشد دهند؛ چراکه فقط رشد همراه با معنویت به بلوغ می‌رسد.

گفتنی است، در پایان مراسم از تلاش‌های محمدرضا آقایی، مدیرعامل سابق شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شهریار با اهدای لوح سپاس، قدردانی و حکم مسئولیت علیرضا عربی، مدیرعامل جدید این شرکت از سوی رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به وی ابلاغ شد. همچنین، در پایان این مراسم «رضا محمدی» ابلاغ ماموریت خود به عنوان «مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی» شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران را از سوی جمشید قسوریان جهرمی دریافت کرد.



  
   
   
   
   
 
  
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ۱۷:۰۸
تعداد کلیک: ۱,۸۷۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500