English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت سی‌وهفتمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی

پیام رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت سی‌وهفتمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «جمشید قسوریان جهرمی» رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت با صدور پیامی ضمن گرامی‌داشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و سی‌وهفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب، حضرت امام‌خمینی(ره)، افزود: موسم فجر و ظفر، بهانه‌ای است برای آن‌که در یادهایمان این اندیشه متبلور شود که کارهای بزرگ همواره با توکل به خدا، هم‌دلی مردم و رهبری داهیانه، انجام شدنی است و مایه مباهات است که در شرایط کنونی، دولت تدبیر و امید توانست با تکیه به آرای گسترده عمومی، با اجرای برجام، تحریم‌های ظالمانه علیه شریف‌ترین و شایسته‌ترین مردم دنیا را لغو کند و امید ایشان برای ساختن آینده‌ای بهتر را به واقعیت نزدیک‌تر کند. از این رو شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز سعی دارد هم‌گام با دولتی که به اتکای تدابیر خود، پیام امید را آورده، خدمات با کیفیت‌تری به ارباب‌رجوع و جامعه ذی‌نفعان خود ارایه کند و وظیفه خطیری برای عمل به تکالیف خود و حرکت در مسیر بهبود و بهسازی امور دارد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله‌النور
وَالْفَجْرِ، وَلَیَالٍ عَشْرٍ، وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ، وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ

موسم فجر و ظفر، بهانه‌ای است برای آن‌که در یادهایمان این اندیشه متبلور شود که کارهای بزرگ، همواره با توکل به خدا، هم‌دلی مردم و رهبری داهیانه، انجام شدنی است؛ اگر و فقط اگر که مردان و زنان بزرگ، عرصه را به‌دست بگیرند. بهمن 57 اگر تاریخ‌ساز شد به‌واسطه دم مسیحایی پیری فرزانه، رهبری آگاه و سیاست‌مداری اخلاق‌مدار بود که امام و پیشوا و مقتدای یک امت شد و امروز نیز به رغم عروج ملکوتی‌اش، راه و طریقش کماکان با هدایت و رهبری اندیشمندانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) باقی‌است.

فجرآفرینان روزهای خاطره‌انگیز انقلاب شکوهمند اسلامی، غرورآفرینانی بودند که روحشان به بلندای آسمان‌ها بود و ضمیرشان به استواری کوه که اگر چنین نبود، توحید کلمه و کلمه توحید را امکان تعریف در مختصات آن روزگار طاغوت‌زده نبود. این سبک و سیاق اندیشه که از سرچشمه زلال بارگاه ربوبی و ربانی نشات گرفته، متاثر است از تعالیم اصیل و پاک اسلام ناب محمدی(ص) که در عصر حاضر هنوز به سان چشمه‌ای جوشان، به شست‌وشوی وجدان انسان‌ها می‌پردازد.

مایه مباهات است که در شرایط کنونی، دولت تدبیر و امید توانست با تکیه به آرای گسترده عمومی، با اجرای برجام، تحریم‌های ظالمانه علیه شریف‌ترین و شایسته‌ترین مردم دنیا را لغو کند و امید ایشان برای ساختن آینده‌ای بهتر را به واقعیت نزدیک‌تر کند. شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز سعی دارد هم‌گام با دولتی که به اتکای تدابیر خود، پیام امید را آورده، خدمات با کیفیت‌تری به ارباب‌رجوع و جامعه ذی‌نفعان خود ارایه کند و وظیفه خطیری برای عمل به تکالیف خود و حرکت در مسیر بهبود و بهسازی امور دارد.

جمشید قسوریان جهرمی
رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ۱۵:۳۹
تعداد کلیک: ۸۲۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500