English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مهندس قسوریان جهرمی: دعای خیر کارکنان، شیرین‌ترین هدیه برای یک مدیر است

مهندس قسوریان جهرمی: دعای خیر کارکنان، شیرین‌ترین هدیه برای یک مدیر است
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، جمعی از کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) با حضور در دفتر مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به‌منظور قدردانی از «جمشید قسوریان جهرمی» رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت، برای اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.
جمشید قسوریان جهرمی ضمن ابراز خرسندی از حضور همکاران شرکت امام خمینی(ره) گفت: با مطالعه آموزه‌های دینی و علمی می‌توان به صراحت دریافت که هر گام در راستای حفظ شأن قشر شریف کارگر، از زیباترین و عالی‌ترین اصول مدیریت است و با قبول و پذیرش سکان‌داری و هدایت یک سازمان، مدیران می‌بایست به بهترین نحو کارگران و افراد زیر مجموعه خود را مورد توجه قرار دهند. 
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران افزود: همیشه در تمامی سطوح مدیریتی باید به این موضوع توجه داشت که تمامی کارکنان زیر مجموعه باید از شرایط مساعد و مناسب معیشتی بهره‌مند باشند و تنها با ایجاد چنین وضعیتی می‌توان انتظار انجام بهترین نوع فعالیت از کارکنان را داشته باشیم. 
جمشید قسوریان جهرمی با تشریح شرایط مناسب اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و شرکت‌ها و شعب تابعه، اظهار داشت: امید است با به فرجام رسیدن برجام و خروج کشور از رکود اقتصادی، با همت مضاعف و هدف‌مندتر مدیران و کارکنان این شرکت بتوانیم در راستای رشد و تعالی سازمانی قدم برداریم و تحولات اخیر شرکت نیز حاکی از همین سیاست و جزو اهداف بلندمدت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران است تا در تسریع و تسهیل فرآیند خدمت‌رسانی به مشتریان شرکت، گام‌های اساسی برداشته شود.
در ادامه این دیدار «امیر نوری‌مجد» یکی از همکاران شرکت امام خمینی(ره) که با بومی‌سازی فن‌آوری ساخت قطعه‌ای خارجی، موجب صرفه‌جویی ارزی برای شرکت شده بود، درباره قطعه ساخته شده و کارایی آن گزارشی کوتاه ارایه کرد.
گفتنی است؛ در پایان این دیدار، کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) طومار و لوح سپاسی که برای قدردانی از رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران تهیه شده بود را به جمشید قسوریان جهرمی اهدا کردند.
در این سپاس‌نامه آمده است: 
بسم الله الرحمن الرحیم
من لم یشکر مخلوق لم یشکر خالق
جناب آقای جمشید قسوریان جهرمی، مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران 
بی‌شک توجه به قشر زحمت‌کش کارگر همواره مورد توجه حضرت باری تعالی و اهل بیت (علیهم‌سلام) بوده است، لذا بدین‌وسیله امضاکنندگان ذیل (کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره)) کمال تشکر را در خصوص اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در سال جاری داشته و از خداوند منان توفیق روز افزون برای شما مدیریت دلسوز را مسئلت داریم.
 
   
   

 

۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ۰۹:۱۸
تعداد کلیک: ۲,۲۷۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500