English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مهندس قسوریان جهرمی در دیدار با مدیران شعب تابعه ضروری دانست: آمادگی مدیران برای فجر جدید در پسابرجام

مهندس قسوریان جهرمی در دیدار با مدیران شعب تابعه ضروری دانست: آمادگی مدیران برای فجر جدید در پسابرجام

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، جمعی از مدیران شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور در ستاد مرکزی با «جمشید قسوریان جهرمی» رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت دیدار و گفت‌وگو کردند.

جمشید قسوریان جهرمی ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر و و آرزوی فجر جدید در امور کشور و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در پسابرجام گفت: با توجه به این‌که پس از برداشته شدن تحریم‌ها و اجرایی شدن گام‌های نهایی برجام، شاهد رونق اقتصادی در سطح کشور خواهیم بود، بنابراین فرصت کمی برای شرکت‌ها و شعب تابعه وجود دارد و مدیران شعب باید با نگاه ویژه به وضعیت و ارزیابی شرایط منطقه‌ای خود، در خصوص شناخت و جذب مشتریان، انباشت، نگهداری و ورودی کالاها به مجموعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی و ایجاد پایانه‌های خدمات گمرکی و غیرگمرکی در حوزه‌های صادراتی، وارداتی و ترانشیبی آمادگی لازم را داشته باشند.

وی با بیان شعار سال 2016 مبنی بر «انتقال تمامی کالاها به اقصی نقاط جهان به وسیله کانتینر»، افزود: مدیران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران می‌بایست با بررسی شرایط و با ایجاد زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب، آمادگی لازم برای محقق کردن این شعار را داشته باشد.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به لزوم فراگیری و به‌کارگیری روش‌های نوین بازاریابی و تعامل با مدیریت بازاریابی ستاد مرکزی از سوی مدیران شعب تابعه، اظهار داشت: ارتباط با مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی از اصول ویژه بازاریابی است و تمامی همکاران در شعب باید با این نگاه، به ارایه خدمات به مشتریان بپردازند. لازمه این امر نیز واگذاری تمامی امور و اختیارات جاری به مدیران شعب به عنوان مغز متفکر شعبه است تا با تمام تلاش منجر به اثرگذاری و افزایش درآمدها شود و راهی برای خروج از بن‌بست باشد که این امر در مرحله اجرایی قرار دارد و از سال آینده تمامی مدیران بر اساس عملکرد مورد ارزشیابی قرار می‌گیرند.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار، «محمدرضا آقایی» معاون عملیات و امور گمرکی با اشاره به دیدار رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در هفته گذشته در شعبه جنوب تهران، اعلام داشت: مدیران شعب که کالاهای قاچاق و قضایی دارند باید تمام تلاش خود را برای خارج کردن این نوع کالاها به‌کار گیرند، زیرا با توجه به فضای‌های محدود موجود در انبار شعب، علاوه بر هزینه‌بر بودن این کالاها، فضای انبارها را اشغال می‌کنند. همچنین موضوع اجاره انبارها به صورت گمرکی و غیرگمرکی نیز باید با ایجاد تعرفه‌های مناسب و رقابتی و پس از هماهنگی میان صف و ستاد صورت پذیرد.

وی همچنین با مهم برشمردن نقش واحدهای ایمنی و بهداشت در شرکت‌ها و شعب تابعه گفت: نقش به‌سزایی که امروزه این واحدها در مجموعه شرکت‌ها و شعب دارد، می‌تواند کمک شایانی به مدیران در تشخیص نوع کالا و کد کالا و در نهایت افزایش درآمد شرکت‌ها و شعب داشته باشد.

شایان ذکر است؛ مدیران شعب تابعه نیز در این دیدار به شرح مختصری از وضعیت منطقه‌ای و مشکلات جاری در شعبه متبوع  خود پرداختند.


   
   

 
  

۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ۱۵:۲۷
تعداد کلیک: ۲,۳۷۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500