English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب خبر داد: ایجاد پایانه کانتینری و ورود ماهیانه 1000 TEU کانتینر در شرکت انبارهای عمومی غرب

مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب خبر داد: ایجاد پایانه کانتینری و  ورود ماهیانه 1000 TEU کانتینر در شرکت انبارهای عمومی غرب
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، «سید عطوف علیزاده» مدیرعامل شرکت غرب گفت: در ادامه مذاکرات و رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مهندس قسوریان جهرمی، مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و همچنین پس از ساعت‌ها مذاکره و بررسی‌های کارشناسی معاونان و مدیران این شرکت با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت بین‌المللی بر و بحر ایران، قرارداد ایجاد پایانه کانتینری در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با ظرفیت ورود ماهیانه 1000 TEU کانتینر جهت انجام فعالیت‌های تخلیه، بارگیری و انبارداری منعقد شد.


وی افزود: تلاش شد در این قرارداد در بالاترین سطح سهم بازار شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب ارتقا یابد که بحمدالله این امر محقق شد.


وی همچنین درآمد حاصل از این قرارداد را چشمگیر دانست و بیان کرد: سهم عظیمی از موفقیت به‌دست آمده نیز حاصل درایت و تدابیر مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی ایران و همکاری معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی و دیگر مدیران و همکاران ستاد مرکزی است.


علیزاده افزود: باید به این موضوع توجه بسیار داشت که ورود 1000 کانتینر در هر ماه یک اتفاق بسیار پر اهمیت است و از تمامی جهات عقد این قرارداد همکاری، رشد و افزایش درآمد را برای این شرکت در پی خواهد داشت.


گفتنی است؛ این قرارداد همکاری میان «سید عطوف علیزاده» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب و کاپیتان «امید ملک» مدیرعامل شرکت بین‌المللی بر و بحر ایران به امضا رسید. شرکت بر و بحر ایران یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دارای خطوط کشتیرانی است که با در اختیار داشتن نمایندگی چهار شرکت معتبر کشتیرانی خارجی حجم بالایی از فعالیت کشتیرانی بین‌المللی را به خود اختصاص داده است و انتظار می‌رود با این همکاری دو طرفه در سال آتی شاهد روزهای پرکاری برای مدیران و کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب باشیم.
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ۱۴:۱۳
تعداد کلیک: ۲,۰۱۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500