English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد
آیین تکریم مهندس صادقی، رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سابق و معارفه جمشید قسوریان جهرمی، رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، آیین تکریم مهندس سید مهدی صادقی، رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سابق و معارفه جمشید قسوریان جهرمی، رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، امروز (چهارشنبه، 14 مرداد ماه 1394) با حضور دکتر «مرعشی» مشاور قائم‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حیدرآبادی‌پور» و «نادر صادقی» مدیرعامل و قائم‌مقام مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا، نماینده دکتر «اسلامیان» رئیس صندوق بازنشستگی کشوری، نمایندگان گمرک جمهوری اسلامی ایران، نمایندگان سازمان هواپیمایی کشوری، اعضای جدید هیئت‌مدیره، مدیران‌عامل شرکت‌ها و شعب تابعه و همچنین مدیران ستادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

* صادقی: همه دستاوردها ماحصل تلاش همگان است

مهندس سید مهدی صادقی که از سوی هیئت‌وزیران به سمت استاندار قم منصوب شده است، در این آیین گفت: در وهله نخست، من هنوز خود را عضو خانواده شرکت انبارهای عمومی می‌دانم. اما در رابطه با فیلمی که از فعالیت 20 ماهه من در شرکت تهیه شده است، باید تاکید کنم که به هیچ عنوان «من» معنی ندارد؛ چراکه که تمام دستاوردها و نتایج به‌دست آمده ماحصل تلاش و همراهی تمامی اعضای هیئت‌مدیره، کارکنان، مدیران ستادی، شرکت‌ها و شعب بوده که با علاقه‌مندی و انگیزه به وظایف خود عمل کرده‌اند. بنابراین اگر همه اعضای خانواده شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران همراهی داشته‌اند و اگر اتفاقی افتاده، حاصل تلاش همگان بوده است، نه یک نفر.

رییس سابق هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با ابراز خرسندی و خوشنودی از انتصاب آقای جهرمی به ریاست هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت، افزود: آقای جهرمی، بهترین گزینه ممکن برای ادامه مسیر پیشرفت شرکت به‌شمار می‌رود و امیدوارم با قوت بیشتر و برنامه‌های جدیدتر در شرکت موفق باشند.

وی در ادامه با تشکر از همه سازمان‌های همکار مانند گمرک ج.ا.ا. به‌ویژه جناب آقای کرباسیان، معاون محترم وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس‌کل گمرک ایران، تاکید کرد: با همراهی و همکاری تمامی مجموعه و با هم‌افزایی با سازمان‌های مرتبط، کارها و اقدام‌های مثبتی انجام گرفته است؛ مانند قرارداد پنج ساله که با گمرک به امضا رسید. البته این کارها را سهم خود نمی‌دانم، زیرا اعتقاد دارم با تلاش جمعی همکاران به ثمر نشسته است.

مهندس صادقی در پایان ضمن درخواست حلالیت نسبت به کاستی‌ها و کمبودها، گفت: از تمامی همکاران و کارکنان شرکت در همه سطوح و همه عزیزانی که با محبت و علاقه‌مندی کار کردند، تشکر می‌کنم.

* حیدرآبادی‌پور: سهم بازار شرکت انبارهای عمومی ایران در تهدید است

دکتر حیدرآبادی‌پور، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا (یکی از سه هلدینگ صندوق بازنشستگی کشوری) در این آیین با اشاره به اخلاق نیکو و همراه با صداقت مهندش صادقی در دوران همکاری گذشته، گفت: در وهله نخست برای برپایی چنین مراسمی به منظور پاسداشت و قدردانی از زحمات مهندس صادقی در دوران تصدی مسئولیت مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران تشکر می‌کنم.

وی در ادامه با تاکید بر این‌که به نیابت از دکتر محمود اسلامیان، رئیس صندوق بازنشستگی کشوری نیز از زحمات مهندس صادقی در مدت قریب به دو سال فعالیت ایشان در شرکت انبارهای عمومی تشکر می‌کنم، افزود: مهندس صادقی در تمام این مدت، اقدام‌های اصولی مانند طرح طبقه‌بندی مشاغل و کارهای عمرانی و تجهیز شرکت را با هدف تکریم نیروی انسانی و ارتقای سهم بازار شرکت، همراه با جدیت مثال‌زدنی پیگیری کردند که به طور قطع حاصل این تلاش‌ها را پرسنل به‌زودی درک و لمس خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا همچنین با قدردانی از زحمات اعضای سابق هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، ابراز امیدواری کرد که هیئت‌مدیره جدید نیز با همکاری و مشورت، اهداف عالیه شرکت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن محقق کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استراتژی گمرک ج.ا.ا. در صدور اجازه فعالیت بخش خصوصی در بحث انبارداری و تاسیس انبارهای اختصاص در موضوع واردات و صادرات گفت: اگر استراتژی فعالیت شرکت انبارهای عمومی ایران تغییر پیدا نکند، این فرصت می‌تواند به مثابه یک تهدید عمل کرده و درآمدهای آینده شرکت را کاهش دهد؛ بنابراین لازم و ضروری است که استراتژی فعالیت شرکت، شکل متفاوتی بیابد. زیرا بخش خصوصی به دلیل دوری از بروکراسی دولتی و همچنین چابک بودن می‌تواند بخشی از سهم بازار را به خود اختصاص دهد.

دکتر حیدرآبادی‌پور ادامه داد: البته با توجه به شناختی که از آقای جهرمی و سایر اعضای هیئت‌مدیره دارم، مطمئن هستم که به این مسائل توجه ویژه خواهد شد. به عنوان مثال، شرکت انبارهای عمومی ایران باید در بخش ترانزیت به منظور افزایش درآمدها، نوسازی تجهیزات عملیات، ورود به سایت‌ها و مناطق گمرکی جدید و توسعه کسب‌وکار شرکت به صورت فعال عمل کند تا بتواند در عرصه رقابت حضور داشته باشد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا با اشاره به دوران پساتحریم، ابراز امیدواری کرد: فعالیت‌های اقتصادی کشور در آینده توسعه و گسترش پیدا خواهد کرد؛ از این رو وظیفه ما برای پاسداری از حقوق مادی و معنوی یک میلیون و 300 هزار عضو جامعه صندوق بازنسشتگی کشوری سنگین‌تر می‌شود.

* جهرمی: سیاست «توسعه و آموزش» را ادامه می‌دهیم

جمشید قسوریان جهرمی، رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این آیین ضمن خیرمقدم به تمامی حاضران به‌ویژه مشاور محترم قائم‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا و هیئت‌همراه، هیئت گمرک ج.ا.ا. و سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: من به نوبه خود از زحمات مهندس صادقی در مدت 20 ماه فعالیت در سمت مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی تشکر می‌کنم. ایشان در این مدت طرح‌هایی را پیگیری کردند که خیلی از آن‌ها به بارنشسته و در حال انجام است؛ مانند موضوع شروع فعالیت در گمرکات جدید.

وی با ابراز امیدواری برای ادامه مسیر توسعه موجود در شرکت، افزود: سیاست دوران مدیریت آقای صادقی مبتنی بر «توسعه و آموزش» بود و ما نیز سعی در ادامه همین مسیر را داریم.

رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ادامه با تشکر از حسن ظن مسئولان و مدیران صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت آتیه‌صبا، تاکید کرد: سعی و تلاش داریم تا پاسخ این اعتماد را با عملکرد خوب بدهیم؛ البته عملکرد نتیجه و حاصل کار تمامی همکاران است.

جمشید قسوریان جهرمی تصریح کرد: حرکت در مسیر ارتقای کمی و کیفی ارایه خدمات و افزایش بهره‌وری شرکت، توسعه کسب‌وکار و حضور در مرزهای جدید، نوسازی و تکمیل تجهیزات، از سیاست‌های جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به‌شمار می‌روند و باید همگان همت داشته باشیم تا این اهداف را محقق کنیم؛ البته بدیهی است که در این مسیر نیازمند کمک همراهی و همکاری تمام پرسنل و کارکنان شرکت هستیم.

* قنادها: با شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران آشنایی کامل دارم

مصطفی قنادها، نایب‌رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز در این مراسم با اشاره به سابقه فعالیت 10 ساله خود به عنوان معاون اداری و مالی و معاون حقوقی در گمرک جمهوری اسلامی، گفت: من از دیرباز با حوزه فعالیت شرکت انبارهای عمومی آشنایی دارم و شاهد بودم که در مدت دو سال گذشته به میزان قابل توجهی ناهماهنگی‌ها و در برخی از موارد، تعارض‌های موجود میان این شرکت و گمرک، کاهش پیدا کرده است و امیدوارم در دوران پیش‌رو با همکاری همه همکاران بتوانیم به توسعه این شرکت کمک کنیم.

حمیدرضا صوفی‌آبادی، عضو جدید هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز در ادامه این آیین، ابراز امیدواری کرد تا با همکاری مجموعه، موجبات پیشبرد اهداف شرکت فراهم شود.

گفتنی است، در این آیین از زحمات بی‌دریغ آقای جواد قاسمی، عضو سابق هیئت‌مدیره و مشاور ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران قدردانی شد.


   
 
  

      
       
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ۱۶:۱۱
تعداد کلیک: ۵,۶۸۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500