English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مراسم تقدیر از خادمان سیدالشهدا(ع) در موکب شهرمهران

برگزاری مراسم تقدیر از خادمان سیدالشهدا(ع) در موکب شهرمهران
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشستی صمیمانه از زحمات و تلاش‌های معنوی خادمان با اخلاص سید الشهدا(ع) در موکب شهر مهران قدردانی به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران، نشست صمیمانه «مهدی ذوقی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با خادمان با اخلاص موکب اربعین حسینی در شهر مهران به منظور تقدیر از همدلی و زحمات خالصانه ایشان در خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله(ع) برگزار شد.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن قدردانی از زحمات خادمین زائران اباعبدالله در موکب شهر مهران گفت: آرزوی سلامتی دارم برای تمامی همکاران عزیز که در این راه پر خیر و برکت قدم برداشتند و هر آنچه رسم عاشقی بود به جا آوردند چرا که هر خیری در این دنیا و آخرت از جانب امام حسین است و اجر و پاداش کار مخلصانه شما نیز نزد اباعبدالله می باشد.

همکاران خادم نیز از مدیرعامل محترم جهت فراهم آوردن چنین فرصتی برای خدمتگزاری به زائران اباعبدالله تشکر و قدردانی نمودند و افتخار نوکری را موهبتی از جانب خدا و امام حسین (ع) دانستند. 

گفتنی است؛ در پایان این نشست صمیمانه مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی با تقدیم لوح تقدیر از خادمان امام حسین(ع) در موکب اربعین حسینی در شهر مهران قدردانی نمود.

متن این تقدیرنامه به شرح زیر می باشد:

«اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاة»
سلام علیکم؛
حماسه حضور بی نظیر شما به عنوان خادم زوار اباعبدالله الحسین (ع)  نمایش دهنده صحنه ایثار،مودّت ومحبت به اهل بیت و گامی ارزشمند در جهت بالندگی و استمرار حماسه بزرگ اربعین  بوده و بی شک باعث اقتدار معنوی پیروان اهل بیت و بشارت دهنده جامعه جهانی مهدوی خواهد بود. 
رجاء واثق دارم که مورد عنایت خداوند سبحان قرار گرفته و نام و یادتان جزء خادمان زائران و مجاهدان راه نورانی سیدالشهدا (ع) ثبت گردد.
دوام توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال مسئلت دارم.
  
 مهدی ذوقی 

مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره

شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران           

 



                               
۳۰ مهر ۱۴۰۱ ۰۹:۵۶
تعداد کلیک: ۸۶۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500