English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مهندس جهرمی در مراسم معارفه مدیر حراست شرکت: حراست باید در نقش چشم بیدار و بینا، ایفای وظیفه کند

مهندس جهرمی در مراسم معارفه مدیر حراست شرکت: حراست باید در نقش چشم بیدار و بینا، ایفای وظیفه کند
مراسم تکریم و معارفه غلامرضا محمدخانی و سید غلامرضا عبادزاده، مدیران سابق و جدید حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مراسم تکریم «غلامرضا محمدخانی» مدیر سابق حراست و معارفه سید غلامرضا عبادزاده، مشاور مدیرعامل و سرپرست جدید مدیریت حراست شرکت روز گذشته (یکشنبه، 15 شهریور ماه 1394) با حضور «جمشید قسوریان جهرمی» رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل و مدیران ارشد ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برپا شد.

جمشید قسوریان جهرمی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این مراسم گفت: در مدت 20 ماه گذشته، همکاری بسیار خوبی با آقای محمدخانی داشتیم و ارتباط شکل گرفته در حراست بسیار مناسب و صمیمانه بود که قابل قدردانی است.

وی با بیان این‌که وظایف حراست، خاص و دشوار است، افزود: حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با توجه به این‌که مسئولیت ورود و خروج و نگهداری کالا را نیز دارد باید هوشیار بوده و در نقش چشم بیدار و بینا ایفای وظیفه کند که در زمان تصدی مسئولیت از سوی آقای محمدخانی این رخداد شکل گرفته بود و هماهنگی مناسبی با گمرک و گارد حفاظتی این نهاد حاکمیتی صورت می‌گرفت.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر این‌که تغییر مدیریتی در واحد حراست روابط موجود را خدشه‌دار نمی‌کند، ادامه داد: شرایط حاکم هیچ‌گونه تغییری نخواهد کرد، زیرا برادر دیگری جای آقای محمدخانی را می‌گیرد. آقای عبادزاده با توجه به این‌که در مدت اخیر به عنوان مدیر شعبه ارومیه با شرکت همکاری داشتند، شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و تهدیدها و فرصت‌های مترتب بر آن را به خوبی می‌شناسند، در مسئولیت جدید نیز بسیار موفق ظاهر خواهند شد و برای ایشان آرزوی توفیق داریم.

بر اساس این گزارش، غلامرضا محمدخانی، مدیر سابق حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز در این مراسم گفت: بنا بر میل خود از شرکت انبارهای عمومی ایران جدا نشده‌ام، زیرا 20 ماه خوب و مفید را در این شرکت سپری کردم.

وی با اشاره به برخی از فعالیت‌هایی که در مدت تصدی مسئولیت از سوی وی صورت گرفته است، ادامه داد: همواره سعی کرده‌ام که ضمن انجام وظیفه، شأن همکاران و تمامی شئونات رعایت شود.

محمدخانی ضمن درخواست حلالیت از همکاران برای هرگونه قصور در مدت همکاری با شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، تاکید کرد: با حضور آقای عبادزاده، جدیت، صمیمیت و همیت موجود در واحد حراست دو چندان خواهد شد و برای ایشان آرزوی توفیق دارم.

بنا بر این گزارش، سید غلامرضا عبادزاده، مشاور مدیرعامل و سرپرست جدید مدیریت حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز در این مراسم ضمن قدردانی و تشکر از حسن ظن مدیران شرکت نسبت به خود، گفت: امید دارم با کمک  تمامی همکاران مسئولیت جدید را به نحو احسن انجام دهم زیرا آقای محمدخانی، زحمات زیادی برای شرکت کشیده‌اند و کارهای بزرگ و موفقی را به سرانجام رسانده‌اند.

وی با تشبیه کار حوزه حراست به جراحی، تصریح کرد: دوران مدیریت آقای جهرمی با توجه به روابط ایشان، دوران طلایی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران است و باید سعی کنیم بیش‌ترین کمک را برای پیشبرد اهداف و موفقیت شرکت به ایشان انجام دهیم.
 
   
    
    
۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ۱۷:۴۵
تعداد کلیک: ۳,۲۶۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500