English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دیدار صمیمانه مدیرعامل بسیجی و جانباز شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با همکاران جانباز

دیدار صمیمانه مدیرعامل بسیجی و جانباز شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با همکاران جانباز
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «جمشید قسوریان جهرمی» مدیرعامل شرکت به مناسبت فرا رسیدن چهارم شعبان‌المعظم، سالروز ولادت قمر بنی هاشم، حضرت اباالفضل‌العباس(ع) و روز گرامی‌داشت مقام جانباز، با همکاران جانباز شاغل در ستاد مرکزی و سه شرکت مستقر در استان تهران، دیدار و صمیمانه با ایشان به گفت‌وگو پرداخت.

مهندس قسوریان جهرمی در این آیین ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، از حضور همکاران جانباز در این نشست تشکر کرد و گفت: امروز (چهارم شعبان)، میلاد سردار رشید و پرچم‌دار کربلا که لقب «اباالفضل» دارد را جشن می‌گیریم و به این مناسبت از جانبازان عزیز قدردانی و تشکر می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به رشادت، اخلاق‌مداری، جانبازی و دیگر صفات خوب انسانی، ادامه داد: حضرت عباس(ع) تمام صفات خوب انسانی را دارا بودند و پس از معصومین(علیهم‌السلام)، نخستین نفر در فضل، ادب، اخلاق و رشادت شناخته می‌شوند که حد اعلای آن را در کربلا به منصه ظهور رساندند؛ اخلاقی که سرچشمه تعالی انسانی است.

وی با بیان این‌که کربلا، اسلام را زنده کرد و نقش امام حسین و خاندان ایشان(علیهم‌السلام)، احیاگر دین اسلام بود و این موضوع تا ابد در ضمیر مسلمانان و شیعیان باقی خواهد ماند، افزود: امام راحل(ره) نیز فرموده‌اند که «همین محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است» و اوج محرم نیز، وقایع روز عاشوراست که حضرت اباالفضل‌العباس در آن رشادت خود را در حد اعلا نشان دادند.

مهندس قسوریان جهرمی ادامه داد: خداوند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) را رحمت کند که انقلابی در ادامه مسیر قیام امام حسین(ع) به راه انداخت و کشور را از طاغوت نجات داد. زمانی‌که انقلاب و جمهوری اسلامی راهش را از استکبار جدا کرد و راه استقلال را در پیش گرفت، همه دنیا، هجمه خود را بر آن آغاز کردند که چهره آن در شهریور 1359 و از طریق صدام حسین ظهور یافت. البته بنا بر فرمایش امام(ره)، «جنگ و آثار و تبعات آن برای ایران، نعمت بود» و ما امروز، آیین پاسداشت این نعمات را برگزار می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، نخستین نعمت دوران جنگ را وحدت جامعه دانست و افزود: وحدت، ایثار و فداکاری به عنوان نعمت‌های جنگ در جامعه حس می‌شد و امروزه نیز بیش از پیش به همان «وحدت» نیاز داریم.

وی خطاب به همکاران جانباز حاضر در این آیین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر این‌که «هر روز بر اجر جانبازان افزوده می‌شود»، تصریح کرد: خدا را شاکر هستیم که توانستیم هشت سال دفاع مقدس را با رشادت پشت سر بگذاریم و در رکاب حضرت عباس(ع) باشیم و امیدوارم که این حضور ادامه داشته باشد و در زمان هجمه‌های فرهنگی دشمن و البته وضعیت ناامن منطقه، خداوند توفیق و توان عطا کند تا بتوانیم همگان بر سر عهد گذشته خود باقی بمانیم و بتوانیم مسیر انقلاب را در کنار رهبری عظیم‌الشأن و ولی‌فقیه(مدظله‌العالی) به سر منزل مقصود برسانیم؛ چراکه آن موضوعی که توانسته مانع حرکات و ضربه‌های دشمن علیه کشورمان شود و امروز امنیت داریم، وحدت و هم‌دلی و پشتیبانی از ولی‌فقیه بوده است و امیدوارم این مسیر ادامه داشته باشد.

مهندس قسوریان جهرمی ادامه داد: تشخیص سره از ناسره در شرایط امروز منطقه با توجه به زیاده‌خواهی برخی از کشورهای به ظاهر اسلامی که به عنوان ایادی استکبار جهانی عمل می‌کنند، تنها با تبعیت از رهبری انقلاب اسلامی امکان‌پذیر است و وظیفه جانبازان نظام مقدس جمهوری اسلامی، باقی ماندن بر همان اهداف اصلی انقلاب است تا دشمنان مایوس شوند، آن‌چنان که تاکنون این‌گونه بوده است.

گفتنی است، در حاشیه این دیدار صمیمانه، مهندس قسوریان جهرمی به درد دل همکاران جانباز گوش سپرد و برای رفع مشکلات ایشان دستور رسیدگی سریع صادر کرد.


 
   
 

  
 
    
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۴:۳۵
تعداد کلیک: ۲,۳۲۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500