English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اعطای تندیس سیمین صهبا به شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران

اعطای تندیس سیمین صهبا به شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران
تندیس سیمین صهبا توسط «سیدصولت مرتضوی» وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همایش«بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره‌ ور به شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ردیف شرکت های بزرگ زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری اهدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، همایش جایزه تعالی و بنگاه های برتر در حوزه ها و صنعت های مختلف وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز سه شنبه 15 اسفند 1402 در محل سالن همایش های هتل ارم تهران با هدف ارزیابی و مقایسه عملکرد اقتصادی و رقابت پذیر کردن بنگاه‌های اقتصادی زیر مجموعه صندوق بازنشستگی و تجلیل از شرکت های برتر در قالب 4 خوشه و 19 صنعت برگزار گردید.

در این همایش که با حضور معاون اول محترم رییس جمهور، مقام عالی وزارت، برخی از اعضای ارشد کابینه دولت مردمی سیزدهم، مدیران عامل شرکت های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین «امید حسین ابیانه نظری» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار گردید، تندیس سیمین صهبا به پاس‌داشت تلاش و اهتمام ویژه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ارتقای عملکرد و بهره ور در ردیف شرکت های بزرگ از سوی وزیر محترم تعاون،کار و رفاه اجتماعی اعطا شد.

سیدصولت مرتضوی در این همایش با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه های هوافضا، پزشکی و درمان، اظهار داشت: مدیریت جهادی و رویکرد دانش‌بنیان در این حوزه‌ها منجر به تعالی کشور شد.

وی به مشکلات ساختاری، مداخله‌ای و مدیریتی در شرکت‌های تابعه اشاره کرد و گفت: بخش عمده‌ای از تولید و جریان اقتصادی کشور در صندوق‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شکل می‌گیرد و ضروری است به ارتقای بهره‌وری در این حوزه‌ها توجه شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دستیابی به مولفه‌های برتر اقتصادی به جز با پرهیز از مداخله دولت محقق نمی‌شود.

دکتر ابیانه نظری نیز دریافت این تندیس را به تمامی همکاران شرکت انبارهای عمومی در سراسر کشور تبریک و تهنیت گفت و بیان داشت: این نشان در راستای قدر دانستن این سرمایه عظیم و حرکت در مسیر گسترش امید به سوی شکوفایی و پیشرفت خواهد بود؛ بی شک تمامی منافع حاصل از این اقدامات موثر برای تامین حقوق بازنشستگان کشوری است.


  

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۲۹
تعداد کلیک: ۳۰۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500