English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تجلیل دکتر ابیانه نظری از دست اندرکاران برپایی موزه تخصصی خدمات گمرک ایران

تجلیل دکتر ابیانه نظری از دست اندرکاران برپایی موزه تخصصی خدمات گمرک ایران
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، «امید حسین ابیانه نظری» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه «محمود خطیب» سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی و «اکبر باقریان» مشاور عالی مدیرعامل در حوزه نظارت بر شرکت‌ها و امور مجامع با حضور در شرکت انبارهای عمومی غرب،  از دست اندرکاران برپایی همایش رونمایی از خدمات نوین ودستاورهای ارزش آفرین شرکت انبارهای عمومی ایران تجلیل به عمل آوردند.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی از تمام کسانی که با تلاش خود در بهتر برگزارشدن همایش بزرگ رونمایی از خدمات نوین شرکت انبارهای عمومی مشارکت داشتند تشکر و قدردانی نمود و با تاکید فراوان بر ایجاد همدلی در بین تمامی همکاران برای پیشبرد اهداف مهم شرکت اظهار داشت: انجام اقدامات بزرگ با وجود همدلی بین همکاران میسر میشود و نتیجه این همدلی هم افزایی خواهد بود لذا این هم افزایی با کمک تمامی همکاران در موزه تخصصی خدمات گمرکی ایران نمود پیدا کرد و به بهترین وجه ممکن این همایش برگزار گردید.

دکتر ابیانه نظری با اشاره به اهمیت سرمایه های انسانی در شرکت ادامه داد: نیروی انسانی در شرکت انبارهای عمومی از اهمیت بسیاری برخوردار است بنابراین با استفاده از ظرفیت هایی که در این شرکت وجود دارد می بایست با برنامه ریزی واحدی از پتانسیل تمامی همکاران استفاده شود.

در ادامه این نشست مدیرعامل شرکت به سرمایه گذاری در شعبه لطف آباد اشاره کرد و بیان داشت: آینده شرکت انبارهای عمومی با توسعه طرح های اقتصادی از جمله خرید 64 هکتار زمین در شمال شرق ایران تضمین خواهد شد چرا که آنجا به یک هاب لجستیکی تبدیل خواهد شد و در این راستا ما می بایست از سرمایه خود محافظت نماییم و پرسنل شرکت نیز به آینده خود دلگرم باشند. 

ایشان با اشاره به اینکه شرکت انبارهای عمومی جزء یکی از بهترین شرکت های صندوق بازنشستگی کشوری شناخته شده است افزود: ماموریت اصلی این شرکت، تامین منافع و افزایش سود برای بازنشستگان معزز کشوری می‌باشد لذا تمامی همکاران باید تلاش خود را در جهت تثبیت سوددهی شرکت انجام داده و آن را با اقدامات راهبردی تقویت نماید. 

در ادامه مراسم حمید نجات بخش مدیرعامل شرکت غرب با اشاره به وجود نیروی انسانی متخصص با پتانسیل بالا در شرکت انبارهای عمومی غرب گفت: وابستگی شرکت به گمرک بسیار کاسته شده است و تمامی همکاران از مدیران تا پرسنل انباردار،  نگهبان و ... در جهت جذب مشتری و افزایش درآمدزایی شرکت تلاش مینمایند.

ایشان افزود: از اقدامات مهم صورت گرفته در این شرکت میتوان به توسعه 6 شعبه جدید مرزی در 6 ماه اشاره کرد. همچنین جهت تقویت ناوگان تجهیزاتی شرکت غرب و بروزرسانی ماشین آلات قدیمی،  تعدادی تجهیزات خریداری شده است لذا تمامی همکاران در مسیر پیشرفت و درآمدزایی شرکت غرب با تمام انرژی از هیچ تلاشی مضایقه نخواهند کرد. 

در پایان برخی از همکاران حاضر در این نشست نقطه نظرات و پیشنهادت خود را بیان داشتند و از تشکیل این نشست صمیمانه قدردانی خود را ابراز داشتند. 




۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۳۱
تعداد کلیک: ۳۶۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500