English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از منطقه ویژه اقتصادی سهلان

بازدید رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از منطقه ویژه اقتصادی سهلان
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، آقایان «سیدعلی‌اکبر حجازی» رییس هیئت‌مدیره، «جمشید قسوریان جهرمی» نایب رییس و مدیرعامل، «سیدحسین معروف» عضو هیئت‌مدیره و «ناصر مسافرزاده» مشاور مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در منطقه ویژه اقتصادی سهلان، با مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران این منطقه دیدار و از فاز اول منطقه ویژه اقتصادی سهلان بازدید کردند.

در این دیدار، «سید علی‌اکبر حجازی» رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران هدف از بازدید صورت گرفته را بررسی موقعیت، امکانات و پیشرفت پروژه‌های مختلف در فاز اول منطقه ویژه اقتصادی سهلان برشمرد و اظهار داشت: با توجه به توان مدیریتی و پتانسیل موجود در منطقه، امید است با برنامه‌ریزی لازم شاهد پیشرفت بیش از پیش در جهت اهداف منطقه باشیم.

«بهروز وطن‌پرست» مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سهلان نیز ضمن خوش‌آمدگویی به اعضای هیئت‌مدیره ستاد مرکزی از اقدامات صورت گرفته برای توسعه، راه‌اندازی و محقق نمودن اهداف تاسیس منطقه، به تشریح اقدامات شاخص، برنامه‌های راهبردی و روند اجرایی زیر ساخت‌ها و مشکلات پیش روی پرداخت و گفت: اقدامات موثر صورت گرفته در منطقه حاصل هم‌دلی و پشتکار همه کارکنان منطقه ویژه اقتصادی سهلان و با حمایت و هدایت مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران بوده است.

وی افزود: این منطقه نیازمند نگاه ویژه بوده و ضروری است اعضای محترم هیئت‌مدیره به‌منظور رفع موانع و مشکلات و استفاده از ظرفیت‌های موجود، سیاست‌‌های موثری را اتخاذ کنند تا با شروع به کار منطقه، شاهد رشد اقتصادی و درآمدی باشیم.

در ادامه این بازدید، مهندس «جمشید قسوریان جهرمی» نایب رییس و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سهلان در اداره‌کل گمرک منطقه ویژه اقتصادی سهلان حضور یافت و از سایت گمرک بازدید کرد.

خانم «اورنگی» مدیرکل گمرک سهلان نیز ضمن خوش‌آمدگویی به آقای قسوریان جهرمی و هیئت همراه، از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه و راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی سهلان و همکاری‌های موثر شرکت سهلان قدردانی کرد. در ادامه این بازدید، آقایان «خیرخواه» معاون فنی، «نظری» معاون اداری و مالی، «الله وردیزاده» مدیر حراست گمرک سهلان در حوزه‌های مربوطه توضیحاتی را ارایه کردند.


   
 
  
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۰۰
تعداد کلیک: ۲,۷۹۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500