English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت عید سعید فطر

پیام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت عید سعید فطر
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «جمشید قسوریان جهرمی» هم‌زمان با فرا رسیدن عید سعید فطر، با صدور پیامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان، این عید بزرگ بندگی را تبریک گفتند.

متن پیام مدیرعامل شرکت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به شرح زیر است:

اللّهُمَّ إنی أَسْئَلَکَ خَیرَ ما سَئَلَکَ مِنْهُ عِبادُکَ الصّالِحُونَ وَاَعُوذُ بِکَ مِمّا اسْتَعاذَ مِنْهُ عِبادُکَ الْمُخْلِصوُنَ

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

همکاران و یاران خداجوی و پرتلاش...
امروز که بهار رمضان به پایان رسید و مسافر ماه رمضان، توشه خود را به منزل مقصد رسانده و در منزل فطر، توقف کرده است، عطری دل‌انگیز به مشام می‌رسد و روح انسان که یک ماه به دور از هوای نفس، در مسیر رستگاری با نجواهای عارفانه سحر و زمزمه الغوث شب‌های قدر گام برداشته است، به برکت رویت شکوفه‌های دعا و استغفار در بهار قرآن، فرصتی دوباره برای بهره‌گیری از الطاف این ماه پرخیر و برکت می‌یابد تا از همین نقطه، تولدی دیگر را در وجود خویش آغاز کند.

بارالها! چه شیرین است طعم میوه‏های آسمانی تو، آن هنگام که دست بر قنوت نماز عید بر می‏داریم و تو را زمزمه می‏کنیم: «اَنْ تُدْخِلَنی فی کُلِّ خَیر...»

هنگامی که شمیم روح‌نواز بهار رمضان با سرمستی عید سعید فطر در هم می‌آمیزد، فرصتی است مغتنم تا با مددخواهی از ذات لایزال الهی، تکالیف و وظایف سترگ خویش را در عرصه اقتدار و پیشرفت سرزمین ایران اسلامی با قدرت بیشتری به پیش بریم و از مزایای ماه خودسازی، در مسیر اعتلای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران بهره بریم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و عرض تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به اعضای خانواده بزرگ و شریف شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، از خداوند متعال گام‌هایی استوار را در مسیر دستیابی به کمال انسانی برای همگان مسئلت دارم.

جمشید قسوریان جهرمی
نایب‌رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل


عکس پیام مدیرعامل - جهرمی

۱۵ تیر ۱۳۹۵ ۰۹:۰۴
تعداد کلیک: ۲,۱۵۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500