English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مهندس آذروش: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران آماده ارایه هرگونه کمک برای توسعه صادرات محصولات کشاورزی استان خراسان (زعفران، زرشک و ...) می‌باشد

مهندس آذروش: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران آماده ارایه هرگونه کمک برای توسعه صادرات محصولات کشاورزی استان خراسان (زعفران، زرشک و ...) می‌باشد
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی مجتمع خراسان، مهندس «ولی آذروش» مدیرعامل و نایب رییس هئیت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور در مشهد مقدس، از دفتر مرکزی مجتمع خراسان و انبارها، تجهیزات و امکانات موجود در شعب مشهد، فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد و شهید مطهری، بازدید و با کارکنان این مجتمع دیدار و گفت‌وگو کرد. 

مهندس آذروش در گفت‌وگوی صمیمانه‌ای با دکتر «عاطفی» ناظرگمرکات خراسان و مدیرکل گمرک مشهد، راه‌های همکاری بیشتر با گمرکات استان را بررسی و بر آمادگی کامل شرکت انبارهای عمومی ایران برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر در همه گمرکات استان تاکید کرد.

دکتر «عاطفی» نیز در این دیدار، شاخص‌ترین ویژگی شرکت انبارهای عمومی ایران را امانت‌داری و رضایت‌مندی ارباب‌رجوع دانست و ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید، تاکید کرد: با توجه به عملکرد خوب شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی در استان، گمرک آماده هرگونه همکاری برای توسعه روابط فی‌مابین است.

حضور در جلسه‌ای با مدیر، معاونان و سرپرستان شعب مجتمع خراسان و شعبه فرودگاه شهید هاشمی نژاد و مدیران شعب مطهری، سرخس و لطف آباد از دیگر برنامه‌های سفر مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مشهد بود که در آن توانمندی‌ها، فرصت‌ها و پتانسیل‌های استان و شعب مورد بررسی قرار گرفت. مهندس آذروش در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت منابع انسانی، اظهار امیدواری کرد که با رویکرد جدید شرکت و کمک و هم‌یاری همه همکاران بتوان انتظارات سهام‌داران شرکت را به نحو مطلوب برآورده کرد.

بر اساس این گزارش، نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این سفر با رییس اتاق بازرگانی خراسان‌رضوی نیز دیدار کرد که در این دیدار ایشان با تشریح توانمندی‌های شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و شعبه  فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد، از آمادگی این شعبه برای ارایه هرگونه کمک در راستای بسته‌بندی مناسب و خدمت‌رسانی به‌منظور توسعه صادرات به تجار و بازرگانان به‌ویژه در بخش صادرات زعفران، زرشک و ... خبر داد.

گفتنی است، حمید قاطع، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این سفر، مهندس آذروش را همراهی نمودند.

 

 

   
   


  
   

 

۳ مرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۳۹
تعداد کلیک: ۲,۴۴۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500