English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

پیام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مهندس «ولی آذروش» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز به فعالان عرصه آگاهی و اطلاع‌رسانی تاکید کرد: بی‌تردید تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه با پیگیری دقیق، متقن و تحلیل صواب مسایل و ارایه پیشنهادها و بیان انتقادات کارآمد، راه‌کاری سازنده در مسیر تحقق آرمان‌های متعالی جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه دستیابی به افق اهداف سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» است.

این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا
ن و القلم و مایسطرون

جان   نباشد  جز  خبر  در  آزمون         هر که  را  افزون  خبر  جانش فزون
اقتضای جان چو ای دل آگهی است       هر که آگه تر بود جانش قوی است

قلم و قداست آن در آنچه که می‌نگارد حقیقتی عینی است که در بیان واژه و کلام بارها بر حقانیت آن تأکید شده است. حقانیتی ناب که در تلفیق با تعهدی خالصانه و رسالتی صادقانه در حرفه‌ خبرنگاری عینیت می‌یابد.

تقویم ایران اسلامی در 17 مرداد ماه به پاسداشت تلاشگران عرصه نشر و بیان حقایق در چارچوب خبر، به نام روز خبرنگار مزین گشته است. خبرنگارانی که با قلم و بیان صریح و صادقانه در مسیر آگاهی‌بخشی و حقیقت‌نگاری جامعه، گام برمی‌دارند و در این راه پر مشقت و پرتکاپو و مملو از هیاهو با استواری بر عزم و اراده راسخ خویش ایستاده‌اند و با هدف حذف ضعف‌ها و تقویت فرصت‌های جامعه به سمت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی حرکت می‌کنند و صد البته این تلاش‌های بی‌چشم‌داشت و فعالیت‌های متعهدانه نیازمند حمایت‌های همگان است.

بی‌تردید تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه با پیگیری دقیق، متقن و تحلیل صواب مسایل و ارایه پیشنهادها و بیان انتقادات کارآمد، راه‌کاری سازنده در مسیر تحقق آرمان‌های متعالی جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه دستیابی به افق اهداف سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» است که این مهم با تعامل سازنده و پویای مسئولان و فعالان عرصه رسانه به تسریع محقق خواهد شد.

17 مرداد ماه به عنوان روز خبرنگار فرصتی مغتنم پدید آورده است تا یاد و خاطره شهیدان معظم عرصه خبر گرامی داشته شود، شهدایی که در سال‌های انقلاب اسلامی و روزها و سال‌های دفاع مقدس با خون سرخ خویش بر اعتلای قداست خبر و قلم استوارانه ایستادند و امتدادی سرخ از تعهد در رسالت خبرنگاری آفریدند.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران و خانواده بزرگ اطلاع‌رسانی و اصحاب رسانه که بی‌چشم‌داشت در این عرصه فعالیت می‌کنند، توفیق روزافزون این عزیزان متعهد را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.

ولی آذروش
مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۵۸
تعداد کلیک: ۱,۹۰۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500