English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تجلیل از مقام شامخ شهدای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

تجلیل از مقام شامخ شهدای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، جمعی از مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نمایندگی از «جمشید قسوریان جهرمی» رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور در منزل شهدای شرکت، ضمن تجلیل از ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی ایشان، به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند.

در این دیدارها، مدیران ارشد شرکت پیام مهندس جهرمی را به خانواده‌های ایشان اعلام کردند. در بخشی از پیام وی به خانواده‌های معزز شهدای شرکت آمده است:

درود و رحمت خداوند تبارک و تعالی به مجاهدانی که علم رسالت و پاسداری از انقلاب را به دوش کشیده و پیروی از اباعبدلله الحسین (ع) را به شایستگی پاس داشتند و سلام بر شهیدان شاهدی که مصداق بارز (صدقوا ما عاهدو الله علیه) گردیده و با خون پاک خود درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری نمودند.
بار دیگر همزمان با سالروز غرور آفرین آغاز دفاع مقدس، شمیم دل انگیز شهادت و رشادت روح افزا شد و یاد و خاطره مردان مرد این سرزمین، جبهه، جهاد و شهادت را در اذهان تداعی کرد و ما جاماندگان کاروان سرخ شهادت حسینی(ع) را بر آن داشت تا با یاد شهدا با این عزیزان سفر کرده به دیار باقی تجدید عهد و پیمان نموده و تسلی خاطر بازماندگان شهدا را فراهم آوریم.
امید است با عنایت خاصه امام زمان (عج) و تحیت زعامت فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای همچون گذشته در پاسداری از آرمان‌های انقلاب و امام راحل عظیم الشان (ره) موفق و پیروز باشید.
یاد و خاطره دل‌انگیز همه‌ی شهیدان، به‌ویژه شهدای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، زنده، پویا و جاویدان باد.

جمشید قسوریان جهرمی
رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل

   
    
    
۵ مهر ۱۳۹۴ ۱۶:۴۳
تعداد کلیک: ۲,۳۱۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500