English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مهندس آذروش در بازدید از شرکت شهریار: شناسایی ظرفیت‌های پرسنل، جهت‌دار نمودن بردار افزایش سود، میزان رضایت در مشتریان، قانون مداری و قانون گرایی، نحوه تعامل و هماهنگی با ستاد مرکزی و افزایش درآمد شرکت‌ها، ملاک‌های ارزیابی مدیران شرکت‌ها خواهد بود

مهندس آذروش در بازدید از شرکت شهریار: شناسایی ظرفیت‌های پرسنل، جهت‌دار نمودن بردار افزایش سود، میزان رضایت در مشتریان، قانون مداری و قانون گرایی، نحوه تعامل و هماهنگی با ستاد مرکزی و افزایش درآمد شرکت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مهندس «ولی آذروش» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت به همراه معاونان ستاد مرکزی شرکت با حضور در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شهریار از محوطه انبارها، هانگارها، حریم ریل راه‌آهن، بخش‌های اداری و صدور بیجک و قبض انبار، ایستگاه آتش‌نشانی و تعمیرگاه، بازدید و با پرسنل این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد و در نشست مشترکی با مدیرعامل، معاونان و مدیران این شرکت به بیان نظرات مدیریتی خود پرداخت.

مهندس آذروش در این نشست ضمن ابراز خشنودی به دلیل حضور در بین کارکنان زحمت‌کش شرکت شهریار، گفت: شرکت شهریار با قدمت بیش از 40 سال به همراه شرکت غرب جزو اولین اجزای شبکه خدمت‌رسانی شرکت انبارهای عمومی ایران محسوب می‌شوند و به نحوی نقش مادر مجموعه را دارند؛ از این رو، به همین تناسب مسئولیت بیشتری، از جمله افزایش بهره‌وری و کیفیت خدمات مطلوب و مناسب را بر عهده دارند. لذا از همه همکاران انتظار دارم با برنامه‌ریزی و رعایت زمان‌بندی اصولی در چارچوپ مقررات و ضوابط قانونی از دچار شدن به روزمرگی اجتناب نمایند  و تا لحظه‌ای که مسئولیت بر عهده آنان گذاشته شده است، این مسئولیت را به نحو احسن و مطلوب و با کیفیت بالا به انجام برسانند.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ادامه با تبیین رسالت اصلی مجموعه، اضافه کرد: اصلی‌ترین و مهم‌ترین مسئولیت در مجموعه ما، امانت‌داری در سایه اخلاق است که این دو مسئله از ویژگی‌های پیامبر مکرم اسلام(ص) به‌شمار می‌رود. لذا با اعتقاد به اینکه بزرگ‌ترین نوع عبادت همانا خدمت به خلق خداست، یقین داشته باشید که انجام درست کارها بر اساس ضوابط و در سایه اخلاق مداری، ادب محوری و مشتری مداری، آثار و برکات مثبتی بر روند زندگی تمامی کارکنان شرکت خواهد داشت.

نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ادامه با ذکر نیروی انسانی به عنوان عامل اصلی و اولویت مدیریتی وی در راستای حرکت و تحول شرکت انبارهای عمومی ایران، تصریح کرد: مطابق کلام خداوند که می‌فرماید « وَأَنْ لَیْسَ لِلْإِنْسَانِ إِلَّا مَا سَعَى» (نجم-39)، می‌بایست سعی و تلاش، نوآوری و توان‌مندی افراد در تمامی واحدهای سازمانی مورد توجه قرار گیرد و صادقانه می‌گویم که من، دست کسی را که کار و تلاش خود را برای رسیدن به اهداف سازمانی صرف می‌کند، می‌بوسم.

وی با بیان نقش مهم شرکت در امور جاری واردات و صادرات کالای کشور، افزود: باید با یک نیت الهی، توسعه خدمات کمی و کیفی در زمینه‌های مختلف انبارداری، مکانیزه کردن انبارها و استفاده از ظرفیت‌های موجود در مجموعه شرکت‌ها و شعب تابعه را شتاب داده و در راستای افزایش درآمد و سوددهی و کاهش هزینه‌ها، اقدام و عمل واقعی را در دستور کار قرار دهیم. 

مهندس آذروش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه همه مدیران از جمله مدیران ارشد در مجموعه شرکت شهریار باید با عزم راسخ و تصمیم‌گیری قاطع بتوانند با نوآوری و ابتکار خلاقانه، میزان سود شرکت در مقایسه با سال گذشته را افزایش چشم‌گیری دهند، گفت: لازمه قرار گرفتن در مسیر رشد، توسعه و تعالی سازمانی عمل کردن بر مبنا و چارچوب قانون است و از آنجایی که حقوق پرسنل شرکت از بیت‌المال پرداخت می‌شود و کارکنان ما نیز شرایط سخت اقتصادی کشور را درک می‌کنند؛ لذا ضمن حفظ حرمت و شأن تمامی همکاران، باید با مدیریت بهینه، هزینه‌های شرکت را کاهش داده و وضعیت اقتصادی آن را سامان دهیم که این امر مورد تاکید تمامی اعضای محترم هیئت‌مدیره شرکت نیز می‌باشد. البته معتقدم حتی به میزان یک ریال نیز نباید در حق کسی ظلم شود و تمامی کارکنان شرکت باید بر اساس کارآیی و بهره‌وری و بر مبنای ارزیابی‌های عملیاتی سنجش شده و در پرداخت‌ها رعایت تناسب اعمال گردد. چراکه عدل به السویه، ظلم است. 

وی با برشمردن ستاد مرکزی شرکت به عنوان مغز متفکر مجموعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و نام بردن از شرکت‌ها و شعب تابعه به عنوان اعضای این مجموعه گفت: همه معاونان و مدیران ستاد مرکزی باید هماهنگی کامل میان تمام اجزای شرکت را برقرار کنند تا ضمن اجرای رویه‌های صحیح بر مبنای نظریه‌های کارشناسی، مانند یک تیم، به صورت هماهنگ و نتیجه‌گرا عمل کنیم. بنابراین لازم است شرکت‌ها و شعب تمامی طرح‌ها و نظرات خود را پس از مشورت با معاونین و تائید مدیرعامل هلدینگ عملیاتی نمایند.

نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران تاکید کرد: شناسایی ظرفیت‌های پرسنل، جهت‌دار نمودن بردار افزایش سود، میزان رضایت در مشتریان، قانون مداری و قانون گرایی، نحوه تعامل و هماهنگی با ستاد مرکزی و افزایش درآمد شرکت‌ها، ملاک‌های ارزیابی مدیران شرکت‌ها خواهد بود و همه ما باید حرکت به سوی سیستمی پویا و فعال‌تر از گذشته را در دستور کار قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران همچنین با بیان این‌که بر اساس فعالیت‌های شرکت‌ها، ضرورت وجود نگاه موثر و فعال به مباحث ایمنی در کار و نگهداری کالاها حس می‌شود، افزود: تاکید من همواره بر تکمیل پروژه‌های ایمنی و بهداشت و امور مربوط به واحدهای HSE است و این اقدام‌ها نیز باید در اولویت کاری مدیران ارشد شرکت‌ها قرار گیرد. 

بر اساس این گزارش، «علیرضا عربی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شهریار نیز در ابتدای این نشست ضمن ارایه گزارشی از فعالیت‌های این شرکت، گفت: در ابتدای سال 95، شرایط شرکت و وضعیت موجود را مورد بررسی قرار دادیم که در نتیجه این فرآیند، استراتژی اصلی و خط مشی شرکت در سال جاری، «اصلاح، اقدام و استقرار نظام کیفی و توسعه» تعیین شده و در این راستا، اصلاح فرآیندهای عملیاتی، اصلاح فرآیندهای اداری و مشتری‌مداری همراه با اخلاق‌مداری را آغاز کرده‌ایم.

    
    
    

   

۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ۱۹:۳۲
تعداد کلیک: ۱,۰۷۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500