English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مهندس آذروش: نرم‌افزار عملیاتی جدید شرکت باید علاوه بر تسریع در بهبود فرآیندها، نیازهای حال و آینده شرکت را با نگاهی جامع و کامل تامین نماید

مهندس آذروش: نرم‌افزار عملیاتی جدید شرکت باید علاوه بر تسریع در بهبود فرآیندها، نیازهای حال و آینده شرکت را با نگاهی جامع و کامل تامین نماید
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مهندس «ولی آذروش» مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشستی مشترک با پیمان‌کار طراحی سیستم جدید نرم‌افزار عملیات شرکت، از آخرین وضعیت این پروژه آگاه شد.

مهندس آذروش در این نشست ضمن اشاره به نقش سیستم به عنوان پل ارتباطی مناسب میان نهادهای حاکمیتی با یک‌دیگر، گفت: سیستم جدید تحت وب عملیات که در شرکت‌های شهریار و غرب تهران به صورت پایلوت مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد، می‌بایست با هماهنگی گمرک جمهوری اسلامی ایران بتواند با سیستم پنجره واحد این سازمان و سامانه تجارت فرامرزی کشور، ارتباط مستمر برقرار کند و اطلاعات آن با دیتاهای موجود در سامانه گمرک هم‌خوانی داشته باشد.

نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ادامه داد: پیمان‌کار سیستم نرم‌افزار عملیات حدود 14 ماه است که در حال مطالعه و برنامه‌نویسی این نرم‌افزار است! و با توجه به این‌که تمامی مراحل پیاده‌سازی و تحلیل سیستم عملیات از طریق شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به پیمان‌کار ارایه شده، ولی متاسفانه نقش این شرکت به عنوان مهندس مشاور نامشخص است و در واقع به دلیل عملیاتی نشدن نهایی سیستم، به نظر می‌رسد کار ویژه‌ای انجام نشده است. لذا تاکید می‌کنم معاونان ستاد مرکزی و پیمان‌کار با همکاری کارگروه‌های شرکت‌های شهریار و غرب موظف و مکلف هستند تا این پروژه را تعیین تکلیف نهایی کنند و در صورتی که پیمان‌کار مربوطه نتواند این نرم‌افزار را به اجرا بگذارد، می‌بایست ضمانت‌نامه آن ضبط شود.

وی تصریح کرد: حرف و نظر نهایی من، این است که باید یک نرم‌افزار عملیاتی و دقیق برای تسریع در بهبود فرآیندها تولید شود تا بتواند نیازهای امروز و آینده این شرکت را با نگاهی جامع و کامل در زمینه‌های مختلف فعالیت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی برآورده سازد.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ادامه داد: همچنین باید سیستمی برای نصب و راه‌اندازی دوربین‌های پلاک‌خوان به منظور دریافت اطلاعات خودروهای ورودی به شرکت و انطباق آن با سیستم نیروی انتظامی در نظر گرفته شود.

گفتنی است، «مهراب نریمانی اختر» معاون عملیات و امور گمرکی، «حمید قاطع» معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی و «علی لطفی» معاون توسعه مدیریت و سرمایه نیروی انسانی ستاد مرکزی، مدیران و مسئولان بخش فن‌آوری اطلاعات، پیمان‌کار مربوطه و همچنین کارگروهی از شرکت شهریار در این نشست حضور داشتند.

 

۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ۰۹:۴۸
تعداد کلیک: ۱,۲۰۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500