English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت

پیام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مهندس «ولی آذروش» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، ضمن تبریک این روز به دولت‌مردان عرصه تدبیر و امید دولت یازدهم، تاکید کرد: هفته دولت نمادی از هم‌دلی و هم‌زبانی مردم و دولت و یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک‌نهاد و گران‌قدر و احیاکننده روزهای پرشور خدمت‌گزاری است.


این پیام به شرح زیر است:
 
به نام خدا
 
هفته اول شهریور ماه، یادآور نام‌های بزرگی همچون شهیدان رجایی و باهنر است. دو معلم بزرگ عمل و نه شعار، که پیشه‌شان انسانیت و اسطوره کامل خویشتن‌سوزی و اخلاص بودند. همان‌طور که مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در تبیین شخصیت این دو بزرگوار فرمودند: شهید رجایی و شهید باهنر، حقاً و انصافاً دو چهره انقلابی، مومن و خالص بودند و زندگی و شهادت‌شان درس‌آموز بود.

هفته دولت نمادی از هم‌دلی و هم‌زبانی مردم و دولت و یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک‌نهاد و گران‌قدر و احیاکننده روزهای پرشور خدمت‌گزاری و گذرگاه کارنامه دولت‌هایی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی عهده‌دار وظایف مهم اجرایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند و یادگاری‌های ارزشمندی از تلاش‌ها و فداکاری‌های خود ثبت کرده‌اند.

این هفته فرصت دوباره‌ای است که دولت خدمت‌گزار تدبیر و امید، گام جدیدی در راستای تحقق اهداف نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و همچنین الگوی چشم‌انداز 20 ساله کشور، برداشته و زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه‌های مختلف به‌ویژه در موضوع‌های اجتماعی و اقتصادی در راستای سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم آورد.

در پایان اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولت‌مردان خدوم، زحمت‌کش و متعهد تبریک عرض کرده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت حضرت خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و ادامه راه شهدای انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

ولی آذروش
مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره
۲ شهریور ۱۳۹۵ ۰۹:۰۵
تعداد کلیک: ۱,۸۸۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500