English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شهرک اختصاصی صنایع شیرین‌عسل

بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شهرک اختصاصی صنایع شیرین‌عسل
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت سهلان، مهندس «ولی آذروش» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران پس از حضور معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس‌کل گمرک جمهوری اسلامی ایران در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، از شهرک اختصاصی صنایع شیرین‌عسل بازدید کرد.

 مهندس آذروش در این بازدید از همکاری مناسب شرکت انبارهای عمومی سهلان و شرکت صنعتی شیرین‌عسل خبر داد و گفت: با دستور و سیاست‌های جدید تعریف شده از سوی رییس‌کل محترم گمرک جمهوری اسلامی ایران برای پویایی و رونق منطقه ویژه اقتصادی سهلان باید شاهد همکاری‌های بیشتر و ارتقای سطح تعاملات بین این دو شریک تجاری باشیم.

وی افزود: حضور شرکت شیرین‌عسل برای استان آذربایجان‌شرقی یک افتخار است و این امر در یکایک پرسنلی که در این شرکت به طور مستقیم و حتی افرادی که بطور غیر مستقیم با این شرکت همکاری دارند، وجود دارد که این موضوع، بسیار جای خرسندی است که هم‌وطنی در یکی از قطب‌های صنعتی کشور به چنین اقدام خداپسندانه‌ای دست زده و باعث رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه گردیده است.

وی ضمن قدردانی از کارآفرینی و همت بالای مدیرعامل شرکت صنایع شرین‌عسل، مهندس «ژاعله» را نمونه بارز یک ایرانی با غیرت و متعصب و دارای علم و عمل خواند و برای ایشان و مجموعه شرکت شیرین‌عسل آرزوی توفیق  بیش از پیش نمود.

گفتنی است، در این دیدار با حضور معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، طرفین درباره راهکاریهای بهبود و افزایش سطح تعاملات به بحث و گفت‌وگو پرداختند.


   







۶ شهریور ۱۳۹۵ ۱۸:۳۴
تعداد کلیک: ۲,۷۸۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500