English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مذاکرات فشرده مهندس آذروش با مسئولان محلی و استانی گیلان برای توسعه روزافزون شرکت آستارا

مذاکرات فشرده مهندس آذروش با مسئولان محلی و استانی گیلان برای توسعه روزافزون شرکت آستارا
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مهندس «ولی آذروش» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در جریان بازدید دوره‌ای خود از شرکت‌ها و شعب تابعه با حضور در محل شرکت آستارا، از محوطه و انبارهای این شرکت، واحد خدمات ماشینی، سالن ترانزیت و سیستم راهبند اداره‌کل گمرک و همچنین محل اجرای پروژه ملی راه‌آهن آستارا-آستارا بازدید کرد و با فرماندار و مدیرکل گمرک شهرستان آستارا به مذاکره پرداخت.

مهندس آذروش در جریان سفر به شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستار ضمن حضور در مراسم زیارت عاشورا که در محل نمازخانه این شرکت برگزار شد و جمعی از مدیران، مسئولان و فرماندهان نظامی شهرستان و شهر آستارا در آن شرکت داشتند، در سخنانی به تبیین راهکارهای مناسب به منظور رفع مشکلات شرکت‌های تحت پوشش شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران پرداخت و گفت: همواره تاکید بنده بر پرهیز از هرگونه حاشیه سازی و حاشیه پراکنی است. بنابراین از تمامی شرکت‌ها و شعب، به‌ویژه شرکت آستارا می‌خواهم با حفظ آرامش، نظم و انضباط و با تکیه بر تلاش شبانه‌روزی، برنامه‌ریزی مناسب و تعیین خط مشی مدون برای ارتقای توان عملیاتی شرکت، به توسعه و رونق و شکوفایی اقتصادی و تولیدی این منطقه بپردازید.

ایشان با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و جلوگیری از قاچاق دو میلیون یورو ارز در راستای تحقق فرمایشات رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران، افزود: با توجه به نقش شرکت آستارا در توسعه تجارت و بازرگانی در سطح شهرستان و استان، تمامی تلاش و اهداف خود در این شرکت را بر افزایش رضایت و جلب و جذب مشتریان و تعامل با گمرک جمهوری اسلامی ایران و سایر دستگاه‌های حاکمیتی قرار داده‌ایم.

«ولی داداشی» نماینده مردم آستارا و لوندویل در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حضور مهندس آذروش در شهرستان آستارا، شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی را امانت‌دار تجار، بازرگانان و صاحبان کالا دانست و گفت: امیدوارم با حضور مهندس آذروش در راس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی که تجربه و سابقه سال‌ها حضور در مجلس شورای اسلامی را به‌عنوان نماینده مردم اردبیل در کارنامه خود دارد، مشکلات و مسایل موجود در شرکت آستارا رفع گردد.

در ادامه این سفر، مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه مهندس «امیدی» مدیرکل گمرک آستارا و «ولی داداشی» نماینده مردم آستارا و لوندویل در مجلس، از محل اجرای پروژه ملی اتصال راه‌آهن آستارا-آستارا که به عنوان مهم‌ترین طرح زیرساختی استان، نقش قابل توجهی در کریدور ترانزیتی شمال-جنوب (نوستراک) و توسعه اقتصادی منطقه گیلان و استان‌های هم‌جوار دارد، بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، مهندس آذروش همچنین در دیدار با «شفقی» فرماندار شهرستان آستارا، ضمن قدردانی از حمایت‌های فرمانداری آستارا از شرکت آستارا، گفت: یکی از اهداف اصلی ما حضور در بارانداز ریلی آستارا در کریدور شمال به جنوب و حضور در بخش اپراتوری در منطقه آزاد تجاری و صنعتی انزلی است که مساعدت و کمک متولین استانی و شهرستان آستارا را می‌طلبد.

برپایی نشست صمیمی با مدیرکل گمرک آستارا و مدیران ارشد این گمرک از دیگر برنامه‌های سفر مهندس آذروش به شرکت آستارا بود و مهندس امیدی، مدیرکل گمرک آستارا در این دیدار تاکید کرد: امروز تعامل و همکاری مجموعه انبارهای عمومی و گمرک در راستای رضایت متشریان و در جهت کسب منافع مالی کشوری است.

گفتنی است، مهندس آذروش در حاشیه بازدید از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا با حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حافظ‌نیا» امام جمعه شهرستان آستارا نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

 

 
   
   

    
 
   

 

۱ آبان ۱۳۹۵ ۱۵:۳۶
تعداد کلیک: ۲,۲۱۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500