English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

از سوی مهندس جهرمی صورت گرفت؛ قدردانی از عملکرد موفق شرکت بازرگان در سال 1393

از سوی مهندس جهرمی صورت گرفت؛ قدردانی از عملکرد موفق شرکت بازرگان در سال 1393
مهندس جمشید قسوریان جهرمی، رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از عملکرد موفق پرسنل و مدیریت شرکت انبارهای عمومی بازرگان با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، در همایش یک روزه ستادی مدیران شرکت‌ها و شعب تابعه شرکت که با حضور اعضای هیئت‌مدیره، معاونان ستادی و مدیران‌عامل شرکت‌ها و مدیران شعب تابعه و مدیران ستاد مرکزی شرکت برگزار شد، مهندس جمشید قسوریان جهرمی، رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از عملکرد موفق پرسنل و مدیریت شرکت انبارهای عمومی بازرگان با اهدای لوح سپاس به سلمان علیایی، مدیرعامل این شرکت به نمایندگی از تمامی کارکنان شرکت بازرگان قدردانی کرد.

در این لوح سپاس آمده است:

بسمه‌تعالی
«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»
برادر گرامی،
جناب آقای سلمان علیایی، مدیرعامل محترم شرکت بازرگان
بر اساس بررسی‌ها و ارزیابی‌های صورت گرفته نسبت به عملکرد موفق آن شرکت در سال 1393 در بین  شرکت‌های تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، بدین‌وسیله از مساعی و تلاش‌های همکاران محترم  آن شرکت تحت رهبری و مدیریت موثر جنابعالی در راستای پیشبرد سیاست‌ها و برنامه‌های شرکت قدردانی و تشکر بعمل می‌آید.
امید است در سایه الطاف بی‌دریغ الهی و تحت عنایت حضرت بقیه‌الله اعظم(عج) در ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره موفق و موید باشید.

جمشید قسوریان جهرمی
رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل

 

   


۹ آبان ۱۳۹۴ ۱۶:۵۳
تعداد کلیک: ۲,۶۱۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500