English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مهندس آذروش در دیدار با مسئولان محلی و اداری شهرستان بندرلنگه تاکید کرد: باید از فرصت‌های موجود برای ورود به حوزه‌های حمل‌ونقل ترکیبی و تکمیل زنجیره تامین لجستیک استفاده کنیم

مهندس آذروش در دیدار با مسئولان محلی و اداری شهرستان بندرلنگه تاکید کرد:  باید از فرصت‌های موجود برای ورود به حوزه‌های حمل‌ونقل ترکیبی و تکمیل زنجیره تامین لجستیک استفاده کنیم
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مهندس «ولی آذروش» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه معاونان و مدیران این شرکت با حضور در اداره بنادر و دریانوردی غرب استان هرمزگان با مسئولان اداری و محلی شهرستان بندرلنگه، دیدار و گفت‌وگو کرد.

مهندس آذروش در این دیدار، با اشاره به نام‌گذاری سال 1395 از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، پیگیری و اجرایی شدن مسئله اقتصاد مقاومتی را از امور مهم در اداره کشور دانست و گفت: ما باید اقتصاد مقاومتی را در عمل هر فرد مشاهده کنیم. زیرا همان‌طور که پیامبر(ص) فرمودند: «کُلُّکُمْ راعٍ وَ کُلُّکُم مَسئُولٌ عَنْ رَعِیَّتِهِ»، افراد در برابر آن‌چه که به آن‌ها سپرده شده، مسئول هستند و می‌بایست به نظارت بر عملکرد و فعالیت خود بپردازند. بنابراین همان‌طور که خداوند در آیات متعددی مبنی بر انجام عمل صالح و درست اشاره داشته است «الذین آمنو و عمل الصالحات»، ما نیز در سال اقتصاد مقاومتی باید از شعاردهی بپرهیزیم و عمل واقعی را در دستور کار خود قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با بیان این‌که سهام‌داران اصلی شرکت، انسان‌های فکور و تلاشگر در جامعه بازنشستگان کشوری هستند و درآمد حاصل شده در این شرکت، ارتباط مستقیمی با درآمد این قشر زحمت‌کش دارد، افزود: تمامی مدیران و کارکنان در سطح کشور باید از لحظات خوب اشتغال در مجموعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران استفاده ببرند، زیرا کارکردن برای این قشر زحمت‌کش افتخاری بزرگ است.

ایشان با تشریح وضعیت حجم واردات کالا از مبادی ورودی در بنادر کشور، ادامه داد: در سال گذشته بیش از 93 درصد حجم واردات کشور از بنادر دریایی صورت گرفته است که سهم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، کمتر از نیم درصد است. لذا با یک برنامه‌ریزی مشخص و منسجم درصدد برداشتن گام‌های اساسی برای ورود به حوزه‌های حمل‌ونقل ترکیبی و تکمیل زنجیره تامین لجستیک هستیم تا بتوانیم با استفاده از فرصت‌های موجود نسبت به افزایش سهم بازار و توسعه کسب و کار خود اقدام کنیم. در این راستا یکی از ابتکارات خوب در جهت ارایه خدمات کیفی و کمی به مشتریان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، ایجاد پایانه حمل ونقل توسط شرکت حمل و نقل زنجیره طلایی سرعت در شرکت‌های تابعه استان تهران است، که با توسعه آن در سایر شرکت‌ها و شعب تابعه، شاهد نتایج و پیامدهای مثبت آن در عرصه‌های نوآوری و حرکت‌های جدید در ورود به مباحث لجستیک و حمل‌ونقل باشیم.

مهندس آذروش ضمن تاکید بر ادب محوری و اخلاق مداری به عنوان سرلوحه کاری مدیران و کارکنان در مجموعه شرکت  انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، افزود: حضور من و معاونان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در استان هرمزگان و دیدار با مدیران اداره بنادر و دریانوردی این استان، در راستای توسعه فعالیت‌ها در بنادر جنوبی کشور است، تا با کمک مسئولان محلی و مدیران بنادر استان هرمزگان بتوانیم حضور مقتدرانه‌ای در بنادر این استان داشته باشیم.

بر اساس این گزارش، مهندس «صابری» مدیر اداره بنادر و دریانوردی غرب استان هرمزگان (بندرلنگه) ضمن خیر مقدم به مهندس آذروش، به بیان شیوه‌های حمل‌و نقل کالا در دنیا و حرکت به سمت مکانیزه شدن و حمل کانتینری کالاها پرداخت و افزود: ما نیز باید تلاش کنیم با تهیه امکانات و تجهیزات به روز به این سمت حرکت نماییم.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین «فقیهی» امام جمعه شهرستان بندرلنگه، ضمن قدردانی از اقدامات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در جهت سرمایه‌گذاری در استان هرمزگان، گفت: قطعا اگر راهی برای اشتغال افراد و امرار معاش آنها وجود نداشته باشد، فساد می‌تواند جامعه را فرا بگیرد و موجب شود تا به دین افراد لطمه وارد شود.


    

۱۹ آبان ۱۳۹۵ ۱۶:۱۰
تعداد کلیک: ۱,۲۰۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500