English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پس از تاکید مهندس جهرمی بر امر آموزش همکاران صورت گرفت؛ افزایش 112 درصدی دوره‌های آموزشی برگزار شده در شرکت

پس از تاکید مهندس جهرمی بر امر آموزش همکاران صورت گرفت؛ افزایش 112 درصدی دوره‌های آموزشی برگزار شده در شرکت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، در راستای تاکید جمشید قسوریان جهرمی، رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در بند سوم سیاست‌های ابلاغی همایش مدیران ارشد شرکت در اوایل آبان ماه مبنی بر «ارتقای سطح دانش و آگاهی پرسنل و به تبع آن افزایش ظرفیت علمی شرکت» و اهمیت زیاد مبحث آموزش و پژوهش، ارایه آموزش‌های تکمیلی به پرسنل در نیمه نخست امسال با هدف ارتقای بهره‌وری و افزایش رضایت‌مندی ارباب‌رجوع و صاحبان کالا، با رشد 112 درصدی مواجه شده است.

بر این اساس، با توجه به برنامه‌ریزی ویژه‌ای که صورت گرفت، تعداد کل دوره‌های آموزشی برگزار شده در شش ماه اول سال 1394 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 112 درصد رشد داشته و تعداد افراد آموزش دیده نیز 56 درصد افزایش یافته است. همچنین جمع ساعت‌های ارایه آموزش، رشد 194 درصدی را تجربه کرده است.

گفتنی است؛ با توجه به این‌که مسئله آموزش از دغدغه‌ها و سیاست‌های اصلی مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به‌شمار می‌رود و ایشان همواره بر این موضوع تاکید دارند، انتظار می‌رود آموزش ضمن خدمت پرسنل در آینده نیز همچنان رشد مضاعف و روند صعودی پیدا کند.
۲۳ آبان ۱۳۹۴ ۱۰:۴۸
تعداد کلیک: ۱,۸۷۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500