English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مهندس آذروش در جمع کارکنان شرکت تهران : وظیفه امروز ما دست‌یابی و حرکت به سمت یک اقتصاد مقاومتی درون‌زا و برون‌گرا است

مهندس آذروش در جمع کارکنان شرکت تهران : وظیفه امروز ما دست‌یابی و حرکت به سمت یک اقتصاد مقاومتی درون‌زا و برون‌گرا است
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مهندس «ولی آذروش» مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، امروز (چهارشنبه، 13 بهمن ماه 1395) مصادف با دومین روز از ایام الله دهه فجر با حضور در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران (شهریار) ضمن بازدید و حضور در جلسه شورای مدیران این شرکت در مراسم نماز جماعت حضور یافت و با تبریک سی‌و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: اهتمام ویژه به فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در واقع وظیفه امروز ما برای دست‌یابی و حرکت به سمت یک اقتصاد مقاومتی درون‌زا و برون‌گرا است.

مهندس آذروش مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر که یادآور روزهای ایثار و از خود گذشتگی مردان این مرز و بوم بر مبنای پیروی از ولایت امام عظیم شأن انقلاب اسلامی است، گفت: در این ایام نام و یاد بزرگ مرد تاریخ انقلاب، مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی که تلاش‌های ارزشمندی در جهت به ثمر رسیدن نهال نظام مقدس انقلاب اسلامی انجام دادند، را گرامی می‌داریم. همچنین باید نام و خاطره آتش‌نشانان حادثه ساختمان پلاسکو به عنوان انسان‌های ایثارگر و فداکاری که در عرصه دفاع از جان و مال مردم، جان خود را به طبق اخلاص گذاشتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، گرامی ‌‌داشت. این حادثه نشان داد که باید در بحث ایمنی و بهداشت محیط کار (HSE) و ارتقای سطح سلامتی کارکنان توجه ویژه‌ای داشته باشیم. 

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به حضور در جلسه شورای مدیران شرکت تهران، ادامه داد: امسال با تمام فراز و نشیب‌هایش در حال اتمام است و وظیفه‌ای که ما امروز بر عهده داریم، اهتمام ویژه به فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و تلاش مضاعف در حرکت بر مسیر جاده اقتصاد مقاومتی است. قطعا دیدگاهی که رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی دارند، دیدگاه راهبری در مباحث اقتصادی است و تاکیداتی که معظم له بر اقتصاد مقاومتی با ابلاغ منشور 24 بندی آن داشته‌اند، در واقع دست‌یابی و حرکت به سمت یک اقتصاد مقاومتی درون‌زا و برون‌گرا است.

مهندس آذروش با تشریح اقتصاد ایران به عنوان یک اقتصاد برون‌زا و درون‌گرا که از طریق فروش و محل درآمدهای نفتی برای دیگران ارزش‌آفرینی می‌کنیم و تولیدات دیگر کشورها را در داخل مصرف می‌نماییم، ادامه داد: از آنجایی که رهبر انقلاب امسال را به نام اقتصاد مقاومتی، نامگذاری کردند، مفهوم‌اش این است که با یک نگرش و فرهنگ‌سازی درست و واقع بینانه و با حضور و نقش مردم در اقتصاد به دنبال تحقق رشد اقتصادی، ایجاد عدالت اجتماعی و کاهش آسیب‌پذیری از مخاطرات جهانی باشیم.

ایشان با اشاره به امضای قرارداد با شرکت رنو پارس فرانسه در شرکت تهران را نشان از بهبود تعاملات سیاسی و اقتصادی میان شرکت‌های خارجی برای سرمایه‌گذاری در دوران پسابرجام دانست و گفت: این توافق‌نامه بین‌الملی (برجام) توانست با تدبیر دولت مردان و هدایت و رهنودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، شش قطعنامه مرتبط با مباحث اقتصادی علیه مردم ایران را لغو کند و امروز شاهد ورود شرکت‌های خارجی از اقصی نقاط جهان به کشورمان باشیم که نمونه آن امروز در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران به منصه ظهور رسیده است.  

نایب رییس هیئت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری مدون و دقیق در مباحث ارتباطی، لجستیکی و ژئوپلیتیکی کشور در منطقه و نقش بسیار مهم ایران در کریدور شمال- جنوب و شرق- غرب، افزود: اگر نتوانیم از فرصت‌های بدست آمده استفاده کنیم، بطور حتم کشورهای همسایه از آنها بهره‌مند خواهند شد و پارس جنوبی به عنوان یک میدان نفتی و گازی مشترک در گذشته دچار این مشکلی شده است. حال این تمثالی از عدم حرکت در تسریع راه‌اندازی بنادر استراتژی چابهار و سواحل مکران است. در حالی که کشور پاکستان با سرمایه‌گذاری کشور چین بندر گوادر را در مجاورت این بنادر راه‌اندازی کرده است. بحمدالله با تاکیدات رهبری، برنامه‌ریزی‌های لازم در جهت راه‌ندازی بنادر چابهار و مکران در حال اجرا می‌باشد.

مهندس آذروش در بخش دیگری از این برنامه بازدید، ضمن حضور در محل احداث ساختمان معاونت حقوقی گمرک تهران از میزان پیشرفت پروژه‌های عمرانی در شرکت تهران آگاهی یافت و سپس از محوطه پارکینگ خودروهای مشتریان این شرکت نیز بازدید کرد. 


  
    
 
   

۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ۱۳:۰۵
تعداد کلیک: ۲,۴۰۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500