English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مهندس آذروش در جمع آتش نشانان شرکت غرب: روند اجرایی و عملیاتی شدن سیستم HSEو توسعه فعالیت‌های ایمنی و بهداشت از اولویت‌های کاری اینجانب است

مهندس آذروش در جمع آتش نشانان شرکت غرب:  روند اجرایی و عملیاتی شدن سیستم HSEو توسعه فعالیت‌های ایمنی و بهداشت از اولویت‌های کاری اینجانب است
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مهندس «ولی آذروش» مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، در راستای ارزیابی میزان آمادگی پرسنل آتش نشانی در مانور اطفای حریق در محل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب حضور یافت.

مهندس آذروش مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، ضمن تبریک ایام مبارک و فرخنده دهه فجر و سی‌و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ابراز تاسف از حادثه ساختمان پلاسکو و شهادت جمعی از آتش نشانان در این حادثه، گفت: یکی از مسائلی که در مجموعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران مورد توجه ویژه قرار دارد و به عنوان یکی از اولویت‌های اینجانب در شرکت به آن اهتمام می بخشم، توجه به روند اجرایی و عملیاتی شدن سیستم HSEو توسعه فعالیت‌های ایمنی و بهداشت است. 

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر تامین اعتبار در جهت سرمایه گذاری برای ارتقای سطح واحدهای آتش‌نشانی و بروز رسانی تجهیزات ایمنی در شرکت‌ها و شعب تابعه، افزود: همان‌طوری که در نیروهای نظامی بر روی آموزش و ارتقای سطح نیروها و تجهیزات به صورت سالیانه سرمایه گذاری می‌کنند، در حالی که این افراد در مدت سی سال خدمت خود یک‌بار هم به جنگ اعزام نشوند، اما این سرمایه گذاری بصورت جدی انجام می‌شود تا در مواقع لزوم مورد استفاده قرار گیرد. لذا سرمایه‌گذاری در مباحث ایمنی و بهداشت به نوعی سودآوری در آینده است.

مهندس آذروش با اشاره به موفقیت کارکنان آتش نشانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در عملیات مانور صورت گرفته در جهت اطفای انواع حریق‌های ایجاد شده، ادامه داد: جدیتی که در خاموش کردن آتش داشته‌اید را با اهتمام ویژه ادامه دهید و وظایف خود را به نحوه احسن دنبال کنید.

گفتنی است؛ دراین مانور اطفای اطفای حریق‌های مواد نفتی ، مواد چوبی خشک و مایعات آتش‌زا با استفاده از ماشین‌های آتش‌نشانی و کپسول‌های آتش‌نشانی صورت گرفت.

 

   

   

۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ۱۳:۱۷
تعداد کلیک: ۱,۳۸۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500