English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مهندس جهرمی: امتیاز شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی البرز قزوین، وجود امکانات لازم برای توسعه در بخش صادرات است

مهندس جهرمی: امتیاز شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی البرز قزوین، وجود امکانات لازم برای توسعه در بخش صادرات است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت البرز قزوین، «جمشید قسوریان جهرمی» رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و هیئت همراه شامل «ابوالفضل انصاری» مشاور اجرایی مدیرعامل و «ناصر مسافرزاده» سرپرست معاونت راهبری و امور گمرکی با حضور در جلسه هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی البرز قزوین با اعضای هیئت‌مدیره این شرکت، به‌منظور اتخاذ راه‌کارهای مناسب برای بهبود و توسعه فضای کسب‌وکار و حرکت در راستای بهبود و ارتقای نرم‌افزارها و سیستم‌های موجود دیدار کردند.

در این جلسه، گزارش عملکرد شرکت البرز در پنج سال گذشته در بخش‌های مختلف عمرانی، تجهیزات و تاًسیسات، آموزش‌های انجام شده از جمله HSE و ... ارایه شد و هیئت‌مدیره شرکت پس از بحث و بررسی تصمیم به برگزاری مجمع فوق‌العاده به‌منظور افزایش سرمایه در دی ماه سال‌جاری گرفت.

در ادامه این دیدار، مهندس جهرمی، رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن بازدید از شرکت البرز با اشاره به وجود امکانات و ظرفیت‌هایی از قبیل دستگاه ریچ‌استاکر، تاپ‌لیفت، سکوی تخلیه و بارگیری ریلی با 12 کیلومتر ریل اختصاصی، فضای انبار و هانگار به متراژ بالغ بر 57 هزار مترمربع ، 25 هزار مترمربع بارانداز بتنی و همچنین مخزن ترانزیت سوخت به حجم 2500 تن، گفت: این مجموعه دارای امکانات و تجهیزات مناسبی است و به همین دلیل امکان توسعه و پذیرش حجم بیشتری از کالا وجود دارد و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران آمادگی دارد با تعامل با گمرک ایران در راستای افزایش و تخصیص کالا به گمرک قزوین گام بردارد و امیدواریم در ماه‌های آتی مشکل اخذ استاندارد جهت کالای ترانزیت در مرزهای ورودی نیز مرتفع و امکان ترانزیت به گمرکات داخلی فراهم آید. بنابراین امید داریم با توجه به مباحث مطروحه و تبادل افکاری که صورت گرفت، موجبات توسعه و بهبود فضای کسب‌وکار به‌ویژه در بخش صادرات در شرکت البرز فراهم آید.

شایان ذکر است، ایشان در حاشیه بازدید از شرکت قزوین با «صدری‌خواه» مدیرکل گمرک استان قزوین به‌منظور تبادل نظرات و زمینه‌های تعامل هرچه بیشتر با گمرک استان قزوین جلسه مشترک داشتند.

  
  

۲۵ آبان ۱۳۹۴ ۱۶:۲۱
تعداد کلیک: ۲,۶۴۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500