English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

انتصاب مهندس آذروش به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا

انتصاب مهندس آذروش به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران؛ آیین تکریم دکتر «احمدرضا نیک کار اصفهانی» مدیرعامل سابق و معارفه مهندس «ولی آذروش» مدیرعامل جدید و عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا (هلدینگ صنعت، معدن و گردشگری) با حضور دکتر «محمود اسلامیان» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، اعضای هیئت مدیره و مدیران ستادی شرکت آتیه صبا و جمعی از مدیران ارشد شرکت‌های تابعه برگزار شد.

 در این آیین دکتر «محمود اسلامیان» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، ضمن معرفی جناب مهندس «ولی آذروش» به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، از خدمات جناب دکتر «احمدرضا نیک کار اصفهانی» در این جایگاه قدردانی کرد و گفت: صندوق بازنشستگی کشوری و بنگاه های وابسته به آن باید با سرمایه گذاری های مناسب ضمن کمک به تولید و پویایی اقتصادی در بخش های مختلف به ایجاد اشتغال پایدار در کشور کمک کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه صندوق بازنشستگی و بنگاه‌های اقتصادی تابعه آن، امانت‌دار بازنشستگان کشوری هستند، افزود: باید تلاش شود تا از سرمایه‌های بازنشستگان عزیز که در اختیار صندوق و زیرمجموعه‌های اقتصادی آن قرار دارد، به خوبی و با دقت حراست کنیم. لذا خوشبختانه با شکل گیری هلدینگ‌های تخصصی در سه سال اخیر و تلاش و مدیریتی که در سطح بنگاه های اقتصادی وابسته به صندوق صورت گرفته، سودآوری شرکت ها به بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

در ادامه این آیین، مهندس «ولی آذروش» مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا با تشکر از اعتماد و اطمینان مجدد بزرگوارنی مانند جناب دکتر ربیعی و جناب دکتر اسلامیان در جهت خدمت‌گذاری در سنگری دیگر و با بیان آیه 80 سوره اسراء « رَّبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّی مِن لَّدُنکَ سُلْطَانًا نَّصِیرًا »، گفت: برداشتن هر قدم و هر حرکت برای انجام وظیفه در راستای کسب رضایت خداوند متعال و خدمت به مردم، اقدامی بزرگ است و امیدوارم خداوند نیت ورود ما برای انجام هر کاری را با صداقت و ایمان قرار دهد و خروج ما از آن کار نیز همراه با اخلاص و عمل باشد. چراکه همه‌ی ما سرباز این نظام و انقلاب هستیم و باید در مسیر فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» قدم برداریم.

مهندس آذروش با قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیرعامل سابق شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا در دوران تصدی مسئولیت در این شرکت، به مشکلات پیرامون رکود اقتصادی حاکم بر کشور اشاره داشت و گفت: باید در یک فضای آرام به نقطه مطلوبی از رشد اقتصادی در بستر آرامش و امینت دست یابیم و از حاشیه‌سازی، فرافکنی و تهمت‌زنی پرهیز کرده و اهتمام ویژه به کار و تلاش در سایه ایجاد یک فضای مناسب برای توسعه کسب‌وکار در مجموعه آتیه صبا داشته باشیم.

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا با اشاره به نام‌گذاری اقتصادی سال‌ها اخیر از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، افزود: ما باید در اجرای سیاست‌های ابلاغی «اقتصاد مقاومتی» همت مضاعف داشته باشیم و بتوانیم اقتصاد کشور را بر مبنی تفکر و اندیشه به مردم جامعه و عدم وابستگی به نفت و بیگانگان به یک اقتصاد درون گرا و برون زا، تبدیل کنیم و در پایان سال اعلام کنیم که این سربازان واقعی در جبهه اقتصادی کشور با رعایت تمامی اصول، ضوابط، مقررات در کنار اخلاق مداری و ادب محوری توانسته‌ایم به رشد و توسعه درآمد و افزایش سود دست یابیم و حداقل دغدغه های معظم له را در این جایگاه کاهش دهیم.

ایشان با تاکید بر اجرایی شدن سیاست‌های اقتصادی صندوق بازنشستگی در مجموعه‌های تابعه هلدینگ آتیه صبا، ادامه داد: با یک برنامه‌ریزی و جهت‌گیری مدون، مدیریت سرمایه‌ها و جلب و جذب سرمایه‌گذاران در دستور کار مدیران آتیه صبا قرار خواهد گرفت تا شاهد پیشرفت، رشد و توسعه اقتصادی شرکت‌های تابعه این هلدینگ باشیم. لذا مدیران باید با امانت‌داری در مجموعه‌های متبوع خود به فکر کار و تلاش بیش از پیش باشند تا به فضل خداوند متعال شاهد ثبات مدیریت در شرکت‌های تابعه باشیم.

بنا بر این گزارش، «احمدرضا نیک کار اصفهانی» مدیرعامل سابق شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا نیز در این آیین ضمن قدردانی از حسن اعتماد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در مدت حضور سیزده ماهه در سکان هدایت خانواده آتیه صبا و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای همکاران سابق خود، گفت: از آنجایی که در این خانواده، شرکت‌های بزرگی وجود دارند، اما سه رقیب اصلی به نام‌های بیکاری، ورشکستگی و فساد در بدو ورود بنده در شرکت های تابعه آتیه صبا وجود داشت و چالش اصلی این شرکت نیز بدهی 1000 میلیاردی بود. لذا  تلاش کردیم تا با کمک مدیران بتوانیم این سه رقیب جدی را شکست دهیم و چالش اصلی را هم رفع نماییم.

گفتنی است در پایان این آیین از زحمات مدیرعامل سابق شرکت آتیه صبا قدردانی به عمل آمد.

 


 
۲ اسفند ۱۳۹۵ ۱۶:۳۲
تعداد کلیک: ۷,۲۶۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500