English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام تبریک مهندس آذروش به مناسبت آغاز سال 1396

پیام تبریک مهندس آذروش به مناسبت آغاز سال 1396

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مهندس «ولی آذروش» مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، با صدور پیامی به مناسبت  آغاز سال 1396 و نوروز باستانی را خانواده بزرگ شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران تبریک گفت. 

متن پیام مدیرعامل شرکت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به شرح زیر است:

 

یا مُقلِب القـُلوبِ و الابصـار

یا مـدبـراللیـــل و النهـــار

یا محول الحـول و الاحـوال

حول حالنا الی احسن الحال


بهار طبیعت از راه می‌رسد و صحنه جهان آیینه تمام نمای قدرت خداوندی می‌گردد. سال نو می‌شود. زمین نفسی دوباره می‌کشد. برگ‌ها به رنگ در می‌آیند و گل‌ها لبخند می‌زند و پرنده‌های خسته باز می‌گردند؛ در این رویش سبز دوباره.

با استعانت از آفریدگار جهان و به انگیزه رستاخیز طبیعت، فرا رسیدن بهاران شکوه‌مند را که هنگامه تجلی مواهب الهی بر بستر طبیعت است به حضور ملت ایران، کارکنان و به‌ویژه جامعه ذی‌نفعان و مشتریان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همکاران و تمام کسانی که به ایران و ایرانی علاقه دارند، آرزوی سعادت و شادمانی می‌کنم و امیدوارم خدایی که دل‌ها را دگرگون می‌کند، خدایی که امور را تدبیر می‌کند، روز و شب را در پی هم فراهم می‌آورد و خدایی که می‌تواند حال و احوال را دگرگون کند، حال و احوال ما را به بهترین حال بگرداند و با بهره‌مندی از گنجینه ارزشمند هم‌دلی، صداقت و امانت‌داری، موفق و سرفراز به سوی آینده بهتر برای ایران اسلامی گام برداریم و امور شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران را سال 1396 به بهترین نحو ممکن و با هدف «توسعه کسب‌وکار» پیش ببریم.

شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سال 1395 در وهله نخست با لطف خداوند و سپس با تلاش مضاعف و شبانه‌روزی مدیران و کارکنان و البته حمایت مشتریان ارزشمند، موفق به کسب افتخارات و دستاوردهای درخشانی شده است که از ورود به کسب‌وکارهای جدید و حضور در حلقه‌های صنعت لجستیک از طریق راه‌اندازی شرکت حمل‌ونقل، حضور در بنادر جنوبی کشور، راه‌اندازی شعب جدید در نقاط صفر مرزی و ارایه خدمات غیرگمرکی به مشتریان را در بر می‌گیرد. حال آنکه این شرکت امروزه در عرصه لجستیک و انبارداری به دنبال هدفی گسترده‌تر از کسب سود است و تلاش دارد تا به عنوان یک شرکت پیش‌رو، با به‌کارگیری تمام امکانات خود، خدماتی منعطف و هوشمند برپایه خواست و نیاز مشتریان ارایه نماید تا بتواند با افزایش سوددهی، مشارکت موثرتری در پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری داشته باشد.

سال گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نام‌گذاری شد که نشان از دغدغه ایشان در زمینه افزایش رفاه اقتصادی در سایه تامین استقلال کشور دارد و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز به عنوان یکی از سربازان اقتصادی کشور تمام تلاش، سعی و امکانات خود را در راستای تحقق منویات رهبری به‌کار گرفت و توانست با پیاده‌سازی سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، به میزان قابل توجهی هزینه‌ها را کنترل کند و با توجه به نگاه ویژه ایشان به مسایل اقتصادی در نام‌گذاری سال‌های اخیر، این سیاست‌ها را در سال جدید با جدیت ادامه خواهد داد و در پی آن است که در سال 1396 با استفاده از نوآوری و ابداعات، خدمات متنوع بیشتری به مشتریان خود ارایه دهد تا به امید خدا، سهم بازار شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران افزایش یابد؛ چراکه این شرکت با رویکردی مسئولانه به دنبال افق تازه‌ای برای تحقق توسعه اقتصادی و ارتقای بهره‌وری با هدف افزایش خدمت‌رسانی به مردم و جامعه‌ذی‌نفعان خود، به‌ویژه بازنشستگان محترم کشوری است.

در پایان امیدوارم به همراه پرسنل خدوم، زحمت‌کش و صدیق شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران که در صف مقدم تلاش برای اعتلای نام ایران زمین و رفاه و رشد اقتصادی این سرزمین قرار گرفته‌ایم، سربلند از این آزمون خارج شویم تا بتوانیم با کسب موفقیت در ارتقای جایگاه شرکت به اهداف عالیه آن جامه عمل بپوشانیم.

از خداوند متعال توفیقات روز افزون شما را در مسیر خدمت‌گزاری به مردم ایران زمین خواستارم.


 ولی آذروش

مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره

شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ۱۵:۳۹
تعداد کلیک: ۱,۸۷۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500