English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مهندس آذروش در دیدار نوروزی با مدیران و کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران مطرح کرد: شرکت توانسته است در سال گذشته بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی گام بردارد

مهندس آذروش در دیدار نوروزی با مدیران و کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران مطرح کرد: شرکت توانسته است در سال گذشته بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی گام برد
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مهندس «ولی آذروش» سرپرست و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در دیدار نوروزی با معاونان، مدیران و جمعی از کارکنان ستاد مرکزی و مدیران عامل و معاونان شرکت‌های تابعه استان تهران، ضمن آرزوی سالی توام با موفقیت، سربلندی و سرافرازی برای همکاران زحمتکش در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و مجموعه های تابعه صندوق بازنشستگی و هلدینگ سرمایه‌گذاری آتیه صبا، گفت: سال گذشت با تمام فراز و نشیب‌های خود، سالی پرکار و الحمدالله موفقیت آمیز برای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران بوده است.

مهندس «ولی آذروش» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به تمجید و تشکر جناب دکتر «کرباسیان» رییس کل محترم گمرک ایران، از تلاش‌های همکاران و مجموعه‌های تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، گفت: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» توانست بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و فرمان 28 ماده‌ای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی معظم له و در راستای درون گرایی و برون زایی، مشتری محوری، ابداعات و نوآوری و جلب و جذب سرمایه‌گذاران گام بردارد و امروز خداوند را شاکریم که با همدلی، هماهنگی، هم‌سویی و همت و تلاش همکاران در تمامی شرکت‌ها و شعبه تابعه سراسر کشور، و در حالی که در سال گذشته با کاهش 8 درصدی واردات و رسوب کالا مواجه بودیم، برای اولین بار بالاترین درآمد و سود حاصل از یک سال تلاش و کوشش را در عمر 55 ساله این شرکت بدست آوردیم. 

مهندس آذروش با اشاره به نام‌گذاری سال 1396 به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی رهبری انقلاب، بر حضور در بنادر و گمرکات مستقر در مرزهای زمینی، سامان‌دهی و مکانیزه کردن تجهیزات و امکانات و حرکت به سمت و سویی جدید در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تاکید داشت و افزود: این شرکت باید در مسیر اشتغال مولد قرار بگیرد. این بدان معنا نیست که به دنبال استخدام افراد باشیم تا با یک انباشتگی نیروی انسانی و غیرکارآمد مواجه باشیم، بلکه اشتغال مولد توجه به ساختار درست و حل مشکلات با بکارگیری از افراد کارآمد است که خوشبختانه این امر هم در سال گذشته در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی و هم در سطح کشور بنابر آمار ارائه شده از سوی بانک مرکزی و مرکز آمار ایران محقق شده است.

مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری آتیه صبا با اشاره به اقدامات دولت برای کاهش نرخ تورم و رساندن آن به یک رقمی و افزایش رشد اقتصادی کشور در سال‌های اخیر که نوید بسیار ارزشمندی پس از رکود اقتصادی چندین سال گذشته می باشد، ادامه داد: امسال باید بر اساس یک فرایند و چارچوب مشخص و تعریف شده به دنبال تلاش مضاعف و کاهش هزینه‌ها و انضباط مالی و اقتصادی در شرکت‌های تابعه باشیم. ما باید شرکت را از آن خود بدانیم و در هر اقدامی صلاح و صرفه آن را بسنجیم. چراکه ما امانت‌دار هستیم و وظایفی را به عنوان مجموعه‌های اقتصادی وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری بر عهده داریم چراکه عواید حاصل در شرکت‌ها به صورت مستقیم در سبد زندگی بازنشستگان کشوری که عمر خود را در مسیر تعلیم و تربیت ما صرف کرده‌اند، نشان خواهد داد.

ایشان با اشاره به سخن امیر المومنین حضرت علی(ع) که از فرصت‌های نیک استفاده کنید، چراکه فرصت‌ها مثل ابر از بالای سر شما می‌گذرد، افزود: اختلاف دیدگاه و نظر را باید در مسیر سازمانی قرار دهیم نه در راستای تخریب افراد و تشکیلات آن. حواشی پیرامون شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی باید به صفر کاهش پیدا کند تا این شرکت همچون گذشته نمونه عملی برای اجرایی شدن همدلی و هماهنگی میان سایر شرکت‌ها باشد.

نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با بیان اینکه بعد از بررسی‌های صورت گرفته از سوی صندوق بازنشستگی کشوری و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر کسب بالاترین سوددهی در میان شرکت‌های اقتصادی تابعه صندوق بازنشستگی کشوری و آن وزارتخانه که ماحصل اخلاق مداری، مشتری محوری و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان در این شرکت بوده است، گفت: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با مدیریت و کاهش هزینه‌های زاید، امانت‌داری و ادب محوری، انضباط مالی و کاری، تفکر و اندیشه و دلسوزی همه افراد شاغل در این شرکت توانسته است دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبري(مدظله العالی) در مبحث اقتصاد مقاومتی را جامه عمل بپوشانند. چراکه که نام‌گذاری صورت گرفته در سال‌های گذشته از سوی ایشان بر مبنای مسائل اخلاقی، اقتصادی، صرفه جویی و برنامه ریزی بوده است که نشان از اهمیت این مباحث مهم در اقتصاد کلان کشور دارد.

مهندس آذروش با اشاره به اذعان اقتصاددانان کشور مبنی بر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی به عنوان راه نجات اقتصادی کشور، ادامه داد: از آنجایی که هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران را افراد بسیار دلسوزی تشکیل داده است، انشا الله همچون گذشته و با همکاری یکدیگر برای آینده این شرکت کمک خواهیم کرد تا مجموعه کارآمد و توانمند شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه هلدینگ آتیه صبا در شش ماهه اول سال جاری در عرصه کشوری بدرخشند.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در پایان ضمن آرزوی سالی تندرست و سلامتی همراه با موفقیت و سربلندی برای یکایک همکاران شرکت، گفت: مثل سال گذشته و با رعایت قانون و انجام آیین نامه‌های رفاهی به دنبال رفاه، آسایش و معیشت همکاران شرکت خواهیم بود. چراکه حفظ حرمت و تکریم آنان برای همگان محترم است.

 

 

    
    
 
   
    

 


 
 

 

۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ۱۲:۲۴
تعداد کلیک: ۱,۰۷۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500