English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

پیام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در آستانه روز جهانی کار و کارگر با صدور پیامی خطاب به کارکنان شرکت، تاکید کرد: فرهنگ کار، عالی‌ترین تصویر سازندگی و تحول است که حضرت محمد(ص)، پیامبر مهر گستر اسلام در روند زندگی انسان‌ها، بر دستان توان‌مند کارگر بوسه زده و روز جهانی کار و کارگر فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا به تأسی از آن پیامبر رحمت(ص)، زحمات بی‌بدیل آنان را ارج نهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مهدی مشایخی، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در آستانه روز جهانی کار و کارگر با صدور پیامی، ضمن تجلیل از مقام کارکنان شرکت، این روز را به تمام کارگران خدوم و زحمت‌کش تبریک گفت. 

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته و روز کار و کارگر ایامی است برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران زحمت‌کش و شریفی که در راستای آبادانی میهن اسلامی و توسعه و پیشرفت کشور عزیز ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. فرهنگ کار، عالی‌ترین تصویر سازندگی و تحول است که حضرت رسول اکرم(ص)، پیامبر مهر گستر اسلام در روند زندگی انسان‌ها، بر دستان توانمند کارگر بوسه زده و با این عمل به احسن وجه، منزلتی عظیم به این قشر بخشیده است.

بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران خدوم، مؤمن و صبور ایران اسلامی و به ویژه کارکنان عزیز شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا به تأسی از آن پیامبر رحمت(ص)، زحمات بی‌بدیل آنان را ارج نهیم.

کارگران، بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و بی‌شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشأت گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است و در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت رونقی چند برابر خواهد یافت.

امروز نیز به فضل خداوند متعال و نظر و عنایت حضرت بقیه‌ا...الاعظم(ارواحنا فداه) جوانان برومند ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف کار و سازندگی، افتخارات عظیم و ارزشمندی را به بار رسانده‌اند که بی‌شک بخش وسیعی از آن، مرهون هوشیاری، کوشش، تلاش و قناعت کارگران متعهدی است که با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی، مسیر تعالی هر چه بیشتر میهن عزیز اسلامی را هموار می‌نمایند.

از دیگر سو، در امسال که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به نام «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» مزین شده، همه اعضای خانواده بزرگ شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران وظیفه داریم تا با افزون‌تر کردن فعالیت‌ها و تلاش‌های خود در عرصه خدمت‌رسانی به هم‌وطنان عزیز، سهم بیشتری در رشد، پیشرفت و آبادانی میهن عزیز ایران اسلامی داشته باشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام کارگر، این روز را به تمام کارگران خدوم و زحمت‌کش شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران تبریک گفته و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند امام راحل عظیم الشان(ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

مهدی مشایخی

مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۴۱
تعداد کلیک: ۲,۱۱۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500