English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برپایی مجامع عمومی شرکت‌های تابعه شرکت‌ انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

برپایی مجامع عمومی شرکت‌های تابعه شرکت‌ انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

مجامع عمومی و سالیانه شرکت‌های تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به صورت جداگانه در دفتر ستاد مرکزی شرکت هلدینگ برگزار شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مجامع عمومی و سالیانه شرکت‌های تابعه تهران، امام‌خمینی(ره)، آستارا، گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه‌قشم، بازرگان، منطقه ویژه اقتصادی سهلان، غرب، جلفا و شرکت حمل‌ونقل زنجیره طلایی سرعت با حضور آقای «مهدی مشایخی» نایب رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به عنوان رییس مجمع، دکتر «محمدحسین آهنین‌پنجه» عضو هیئت‌مدیره به عنوان ناظر، اعضای هیئت‌مدیره شرکت‌های تابعه، نمایندگان سهام‌داران و بازرسان رسمی، در چند روز مختلف و به صورت جداگانه در محل دفتر مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شدند.

در این مجامع، گزارش سالیانه شرکت‌ها از جمله گزارش حساب‌رسان در خصوص سود و زیان قرائت و در نهایت با نظر اکثریت اعضا، گزارش عملکرد شرکت‌های مذکور مورد تایید و تصویب قرار گرفت. سپس برنامه‌های اصلی هیئت‌مدیره‌ها برای افزایش بهره‌وری، سودآوری و شناسایی معضلات و موانع موجود بر سر راه پیشرفت شرکت‌ها مورد بررسی و کارشناسی همه‌جانبه قرار گرفت و راه‌کارهایی نیز برای رفع آن‌ها ارایه گردید.
 


۷ خرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۵۸
تعداد کلیک: ۲,۵۷۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500