English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام تبریک مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت هفته بسیج

پیام تبریک مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت هفته بسیج
جمشید قسوریان جهرمی، رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ، متن این پیام به شرح زیر است :


بسم الله الرحمن الرحیم
خدا را سپاس که رویش‌های بسیج همچنان پر ثمر و برکت‌خیز است ، نهادی که به تعبیر امام راحل تشکیل آن یقینا از برکات و الطاف جلیله خداوند تعالی بود. همان شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.  
 
بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان رشادت وشهادت سرداده‌اند و میقات پا‌برهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند. 
 
نوجوانان، جوانان و پیران جوانمردی که داوطلبانه و بی‌هیچ ادعا روزهای سخت جنگ را مردانه پشت‌سر نهادند و بدون درخواست پاداش و سپاس، فقط برای ادای تکلیف، در برابر بی‌رحم‌ترین دشمنان این آیین و سرزمین سینه سپر کردند .
 
هفته بسیج فرصت خوبی برای بازخوانی آن روزها و روزهای پس از آن است ؛ بسیجی گرچه مرد میدان‌های خطر و فداکاری است، اما فقط برای آن روزها نیست. هر روز و هر هفته از آن بسیج است و باور باید کرد که تنها راه نجات کشور بازگشت به فرهنگ بسیج و حاکمیت تفکر بسیجی بر همه عرصه‌ها است؛ چرا که اگر بر کشوری نوای دل‌نشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور خواهد شد و الا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.
 
دفاع مقدس ملت ایران در طول هشت سال، ماهیتی متفاوت از جنگ‌های دیگر دارد. آنچه رزمندگان ایرانی را تا پای جان در میدان نگاه می‌داشت، ثروت، قدرت و شهرت نبود. دفاع مقدس، تصویر روشنی از تفکر بسیجی است. در این تفکر، انسان موجودی مادی نیست که در حصار دنیا محصور باشد، بلکه موجودی الهی است که برای رسیدن به سعادت جاودانی تلاش می‌کند. همین تفکر است که ذهن‌های آگاه فراوانی را از سراسر جهان به خود معطوف داشته‌است.
 
اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان 8 سال دفاع مقدس، فرارسیدن هفته بسیج این یادگار جاوید حضرت امام خمینی(ره) را به بسیجیان آزاده و ایثارگر، به‌خصوص بسیجیان خدوم خانواده بزرگ شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون همکاران گرامی را زیر سایه حضرت ولی‌عصر(عج) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب مسئلت دارم.
 
جمشید قسوریان جهرمی 
رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران 
آذر ماه سال 1394
۲ آذر ۱۳۹۴ ۱۴:۰۳
تعداد کلیک: ۱,۹۵۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500