English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

در مجمع عمومی و عادی سالیانه مطرح شد: کارنامه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سال 1395، درخشان بوده است

در مجمع عمومی و عادی سالیانه مطرح شد: کارنامه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سال 1395، درخشان بوده است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مجمع عمومی و عادی سالیانه شرکت انبارها عمومی ایران روز گذشته (سه‌شنبه، 3 مرداد ماه 1396) با حضور «کمال‌الدین پیرموذن» به عنوان نماینده صندوق بازنشستگی کشوری، «ولی آذروش» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌ مدیره شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا، «محمدنادر خمیجانی» مدیر امور مجامع صندوق بازنشستگی کشوری و مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و معاونان و مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی در محل سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

بر اساس تشریفات قانونی، آقای «کمال‌الدین پیرموذن» نماینده صندوق بازنشستگی کشوری (سهام‌دار) به عنوان رییس جلسه، «محمدنادر خمجانی» مدیر امور مجامع صندوق بازنشستگی کشوری و «الیاس رمضانی سراجاری» نماینده سهام‌دار به عنوان ناظران و «محمدتقی بابایی» معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز به عنوان دبیر مجمع انتخاب شدند. سپس گزارش صورت‌های مالی سود و زیان از سوی حسابرس و بازرسان قانونی شرکت قرائت شد که در نهایت پس از بررسی کامل و ارایه نقطه نظرات، با نظر اکثریت اعضای مجمع، گزارش عملکرد مورد تایید و تصویب قرار گرفت.

در ادامه مجمع، گزارش عملکرد هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با توجه به مولفه‌های تراز تجاری کشور در سال 1395 و اثر آن بر عملکردهای عملیاتی شرکت، تغییرات سهم بازار شرکت انبارهای عمومی، طرح‌های توسعه‌ای منجر به ایجاد جهش درآمدها، ضرورت انجام پروژه‌های مبتی بر حوزه فن‌آوری اطلاعات (فاوا) و همچنین برنامه و طرح‌های در حال پیگیری، ارایه شد.

بر اساس این گزارش، آقای محمدنادر خمجانی، مدیر امور مجامع صندوق بازنشستگی کشوری نیز در این مجمع ضمن قدردانی از زحمات اعضای هیئت‌مدیره در سال 1395، گفت: صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان عهده‌دار مسئولیت اداره تعداد زیادی از مجموعه‌های اقتصادی در داخل کشور تاکید ویژه‌ای بر مقوله همکاری و هم‌افزایی توان شرکت‌ها برای افزایش سودآوری آن‌ها دارد؛ به عنوان مثال، شرکت‌های لجستیکی، کشتیرانی، بیمه، حمل‌ونقل و ... در هلدینگ‌های اقتصادی صندوق مشغول به فعالیت هستند که قطعاً می‌توانند با همکاری، بر توان عملیاتی یکدیگر بیفزایند که منجر به افزایش بهره‌وری آن‌ها خواهد شد.

ایشان در ادامه بر ضرورت ارایه و پیگیری طرح‌های کارشناسی شده مبتنی بر مطالعات اقتصادی در بخش‌های سرمایه‌گذاری و پروژه‌های توسعه‌ای تاکید کرد و افزود: در بحث‌های مدیریت مالی و جذب منابع باید از توان بخش خصوصی استفاده کرد و فقط به منابع داخلی شرکت اکتفا نکرد.

همچنین، «ولی آذروش» نایب رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا که هشت ماه (اول مرداد تا پایان اسفند 1395) عهده‌دار مسئولیت مدیرعاملی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز بود، در رابطه با گزارش عملکرد این شرکت در سال گذشته گفت: موفقیت امروز و جهش درآمدی شرکت انبارهای عمومی ایران در سال 1395، مرهون تلاش و پشتکار همه همکاران و کارکنان شرکت است. ضمن اینکه در این مدت توانستیم با کمک اعضای هیئت‌مدیره در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در نام‌گذاری سال 95 به نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» اقداماتی انجام دهیم که منجر به دستیابی به بالاترین سطح درآمد و ثبت رکورد در عمر 56 ساله شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران شد.

ایشان تکمیل حلقه زنجیره لجستیک در شرکت انبارهای عمومی ایران از طریق همکاری با شرکت حمل‌ونقل را یکی دیگر از کارهای ارزشمند هیئت‌مدیره شرکت در سال گذشته برشمرد و افزود: ورود به بنادر جنوبی کشور و ترمینال‌های کانتینری، مهم‌ترین برنامه‌های توسعه‌ای شرکت بوده‌اند که با جدیت در حال پیگیری هستند و همچنین منطقه ویژه اقتصادی سهلان که هم‌اکنون در مرحله واگذاری قطعات آماده زمین به سرمایه‌گذاران قرار دارد به طور قطع می‌تواند در آینده نزدیک منجر به ایجاد یک جهش بزرگ در درآمدها و سودآوری شرکت شود و مطمئن هستم با تدبیر آقای مشایخی، این روند در سال آینده به شیوه بهتری ادامه خواهد یافت و رکورد جدیدی در کسب درآمدها و میزان سودآوری شرکت به‌دست خواهد آمد.

مدیرعامل سابق شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در پایان، صورت‌های مالی شرکت را به عنوان «شاه‌بیت» عملکرد هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی ایران برشمرد و تصریح کرد: تمام نتایج به دست آمده حاصل انجام سیاست‌گذاری دقیق و صحیح و تعیین خط مشی درست از سوی هیئت‌مدیره است که عملکرد، هم‌راهی و همکاری یکایک کارکنان نیز در این زمینه تاثیر شگرفی داشته است.

بنا بر این گزارش، «مهدی مشایخی» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز ضمن قدردانی از عملکرد هیئت‌مدیره شرکت در سال گذشته، گفت: در زمانی که پیشنهاد تصدی مسئولیت شرکت انبارهای عمومی به من مطرح شد، خدمت به جامعه کارگری را افتخاری برای خود اعلام کردم و هنوز هم بر این عهد، پای‌بند هستم.

ایشان ادامه داد: با وجود پیشرفت‌های بزرگ شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، اما همچنان باید تحولات بزرگی به‌ویژه در زمینه‌های عمرانی، تجهیزات و بسترسازی ایجاد شود که در این مسیر نیازمند دعای خیر، راهنمایی و حمایت سازمان‌های بالادستی شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا و صندوق بازنشستگی کشوری هستیم.

در پایان نیز کمال‌الدین پیرموذن، نماینده سهام‌دار و رییس مجمع عمومی و عادی سالیانه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در جمع‌بندی مباحث مطرح شده گفت: عملکرد شرکت انبارهای عمومی ایران در سال گذشته بسیار مورد تایید بوده و کارنامه درخشانی به‌دست آمده است، البته وجود برنامه‌ریزی استراتژیک به منظور هدایت فعالیت‌ها، سرمایه‌گذاری‌ها و برنامه‌های توسعه، نیاز امروز شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران است؛ همچنین باید رسیدگی به وضعیت انگیزشی پرسنل در اولویت قرار بگیرد تا بهره‌وری و عملکرد عملیاتی شرکت ارتقای بیشتری یابد.




   

۴ مرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۵۲
تعداد کلیک: ۲,۴۱۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500