English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

قدردانی بسیجیان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از مهندس جهرمی، مدیرعامل جانباز و بسیجی شرکت

قدردانی بسیجیان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از مهندس جهرمی، مدیرعامل جانباز و بسیجی شرکت
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، جمشید قسوریان جهرمی، رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت در دیدار صمیمی با اعضای شورای مرکزی پایگاه‌های مقاومت بسیج شرکت‌های تابعه استان تهران (غرب، امام‌خمینی(ره) و شهریار) به مناسبت هفته بسیج، ضمن تبریک این مناسبت و یادآوری خاطرات بسیجیان و شهدای بسیجی در دوران هشت سال دفاع مقدس، تاکید کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام‌خمینی(ره) فرمودند که «من از دور بر دست و بازوی شما بسیجیان که دست خدا بالای آن است، بوسه می‌زنم و بر این بوسه افتخار می‌کنم» و همچنین بسیج را شجره طیبه خواندند؛ ما در پیروی از این فرموده به عنوان یک بسیجی معتقدیم که محصول این شجره طیبه، همان فرهنگ بسیجی است که باید در کشور باقی بماند و نسل به نسل ادامه یابد؛ البته باید دلایل و فسلفه وجودی بسیج هم برای نسل‌های مختلف تبیین شود.

وی در ادامه با اشاره به این‌که بزرگ‌ترین سلاح بسیجیان، ایمان بچه‌ها بود، گفت: ما بسیجیان، جز حمایت رهبری و عشق به او چیزی نداشتیم؛ البته ارشادهای رهبری بود که وفاق و هم‌دلی شدید بین نیروهای نظام به‌وجود آورد و در نهایت، بسیج را به جزئی از ارکان پاسداشت انقلاب اسلامی تبدیل کرد.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با مقایسه دوران دفاع مقدس با هم‌اکنون، افزود: در حال حاضر ماموریت بسیج سخت‌تر است؛ چراکه هجمه‌های فرهنگی، خطرناک‌تر و تیزتر از سلاح‌های گرم است. از این رو، هدف دشمنان، از بین بردن وفاق و اتفاق نظرماست. البته وظیفه ما، حفاظت از دستاوردهای امام راحل(ره)، شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی است.


رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ادامه داد: در حال حاضر کشور در دوران گذار است و وضعیت اقتصادی با رکود مواجه است؛ در این ایام دشمن هجوم خود را برنامه‌ریزی و از راه فرهنگ نفوذ می‌کند. لذا لازم است هوشیار باشیم و حواسمان جمع باشد که از مسیر منحرفمان نکنند و در امور جاری نیز با اشاعه شایعات مختلف سعی بر این موضوع دارند؛ بنابراین می‌بایست دقت نماییم و درست عمل کنیم، زیرا ما امانت‌دار مردم و کشور هستیم و رعایت اصول امانت‌داری باید انجام شود، اخلاق خوب و حسنه، مشتری‌مداری و امانت‌داری باید سرلوحه کارمان باشد و نشر این فرهنگ را در برنامه کاری داشته باشیم.
قسوریان جهرمی در ادامه با اشاره به ایجاد کمیته‌های امر به معروف و تشکیل حلقه صالحین در نیروی مقاومت بسیج، ارتقای زمینه‌های فرهنگی اعضای بسیج را وظیفه این کمیته‌ها برشمرد و تصریح کرد: راه مقابله با نفوذ دشمن، افزایش سطح علمی، تقوا و ایمان است. به عبارت دیگر، آن‌چه باعث غفلت می‌شود، کاهش تقوا و ایمان و پرداختن به حواشی به جای اصل موضوع است.

رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: اعتقاد دارم که سکاندار و مسئول یک مجموعه باید مراقب معیشت و امرار معاش پرسنل خود باشد؛ از این رو، پس از اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و ترسیم چارت سازمانی و تعریف پست‌های سازمانی، دستور داده شد که اشکالات طرح به صورت کامل برطرف شود و در رابطه با موضوع «ایجاد پست‌های سازمانی»، شخصاً با وزارت کار مذاکره کرده‌ام و آنان قول همکاری در حداقل زمان ممکن را داده‌اند.

گفتنی است؛ در پایان این نشست صمیمی، بسیجیان شرکت با اهدای لوح سپاسی از تلاش‌های مهندس جهرمی، مدیرعامل جانباز و بسیجی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به دلیل احقاق حقوق و کمک به معیشت کارکنان و توجه ویژه به اشاعه فرهنگ بسیجی در شرکت قدردانی کردند.

 

   
   

 

۴ آذر ۱۳۹۴ ۱۷:۵۵
تعداد کلیک: ۲,۰۲۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500