English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری دوره آموزشی «آشنایی با عملیات پایانه‌های کانتینری» در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

برگزاری دوره آموزشی «آشنایی با عملیات پایانه‌های کانتینری» در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، دوره آموزشی و کاربردی «آشنایی با عملیات پایانه‌های کانتینری» با همکاری «انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته» از تاریخ 5 تا 7 شهریور ماه 1396 با حضور 20 نفر از کارشناسان عملیات شرکت‌ها و شعب تابعه در سالن کنفرانس ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

در این دوره آموزشی سه روزه که مهندس «علیرضا چشم‌جهان» به عنوان مدرس در آن حضور داشت، «اصول، شناخت مزیت‌ها و ویژگی‌های حمل‌ونقل و عملیات کانتینری در راستای زنجیره تامین کالا»، «فرآیندهای حمل‌و‌نقل و تخلیه و بارگیری انواع کانتینر در بنادر دریایی و زمینی(خشک)»، «روند سیر تکامل بنادر دریایی و خشک در آینده» و «معیارهای اصلی در ارزیابی و کارآمدی بنادر خشک» با توجه به رویکرد فعالیت در شرکت‌ها و شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به عنوان محورهای اساسی ارایه شد.

گفتنی است، دکتر «محمدحسین آهنین‌پنجه» عضو هیئت‌مدیره و «محمدتقی بابایی» معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز از روند برگزاری و مطالب ارایه شده در این دوره بازدید کردند. دکتر آهنین‌پنجه در این بازدید ضمن تشریح چگونگی برگزاری این دوره آموزشی از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی، گفت: ارتقای سطح دانش و آموزش کارکنانی که در بدنه حوزه عملیات شرکت‌ها و شعب تابعه مشغول به فعالیت هستند، اولویت اول و هدف‌گذاری صورت گرفته در برگزاری این دوره آموزشی بوده است.

شایان ذکر است؛ در پایان دوره، گواهینامه مربوطه پس از اعلام نتایج امتحان و در صورت قبولی در دوره برای هر یک از شرکت‌کنندگان صادر می‌شود.

 

    
    
    
   
    

۸ شهریور ۱۳۹۶ ۱۸:۴۶
تعداد کلیک: ۲,۳۰۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500