English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آغاز پنجمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

آغاز پنجمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی مجتمع خراسان، پنجمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی شرکت‌ها و شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور شش تیم از شرکت‌های امام خمینی(ره)، غرب تهران، سهلان، بازرگان، شعبه ارومیه و مجتمع خراسان به میزبانی شهر مشهد و به‌صورت دوره‌ای در حال برگزار است.

در مراسم قرعه کشی مسابقات، دکتر «محمد حسین آهنین پنجه» عضو هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به اینکه در جامعه کنونی توجه به مادیات بیشتر از سایر جنبه‌ها شده است و اگر نگاه معنوی و انسانی به تمامی مسائل روزمره زندگی داشته باشیم، اهمیت کارها بیشتر خواهد شد، گفت: هدف از گرد هم آمدن پرسنل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در مشهد مقدس، نزدیکی بیشتر کارکنان و ایجاد فضای دوستانه و افزایش رفاقت در کنار رقابتی دوستانه است.

عضو هیات مدیره ستاد مرکزی ادامه داد:  امیدوارم این دوره هم از مسابقات که هم جنبه زیارتی و معنوی و هم جنبه سیاحتی و تفریحی دارد به خوبی برگزار گردد و پرسنل شرکت کننده پس از پایان مسابقات و بازگشت به محل کار خود با روحیه‌ای مضاعف باعث ادامه حیات رو به رشد در مجموعه‌های تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران شوند.

«مجید انصاری» مدیر مجتمع خراسان نیز ضمن خوش آمدگویی به اعضای تیم‌های شرکت کننده و مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات، گفت: این گردهمایی باعث هم افزایی و بالا رفتن روحیه همکاری پرسنل و نشاط بیشتر میان افراد خواهد شد.

«مصطفی نصرتی» رییس رفاه و تربیت بدنی ستاد مرکزی نیز ضمن تشکر از مدیریت و پرسنل مجتمع خراسان برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این دوره از مسابقات، گفت: هدف از ورزش، افزایش نظم و روحیه همدلی بین افراد می‌باشد.

گفتنی است مراسم قرعه کشی این مسابقات در محل زائرسرای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و با حضور آقایان دکتر «آهنین پنجه» عضو هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و «انصاری» مدیر مجتمع خراسان و «نصرتی» رییس رفاه و تربیت بدنی ستاد مرکزی به همراه سرپرستان تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات برگزار شد و بر اساس برنامه مسابقات، تیم‌ها در پنج روز متوالی در مجموعه ورزشی کارگران مشهد با یکدیگر بازی خواهند کرد و تیم‌های اول تا سوم بر اساس امتیازات کسب شده مشخص خواهند شد.

شایان ذکر است بازی افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی شرکت‌ها و شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، بین تیم‌های مجتمع خراسان بعنوان میزبان و امام خمینی(ره) قهرمان دوره‌های قبل این بازی‌ها برگزار شد.

 

    
    
    

   

۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ۱۶:۴۸
تعداد کلیک: ۲,۳۱۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500