English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مسابقات فوتسال کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به پایان رسید

مسابقات فوتسال کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به پایان رسید
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی مجتمع خراسان، پنجمین دوره مسابقات فوتسال کشوری کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران که به مناسبت دهه ولایت و با حضور تیم‌های بازرگان، سهلان، غرب، فرودگاه امام خمینی(‌ره)، خراسان و ارومیه به صورت گروهی از 24 لغایت 28 شهریور ماه به میزبانی شهر مشهد مقدس و در مجموعه ورزشی کارگران برگزار و با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. آیین پایانی این دوره از مسابقات نیز با حضور «محمدتقی بابایی» معاون توسعه مدیریت و سرمایههای انسانی و «رضا محمدی» مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی، مدیر مجتمع خراسان و میهمانانی از گمرک مشهد برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این آیین ضمن ابلاغ سلام گرم و صمیم مدیرعامل و نایب رییس محترم هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به حاضران در این مراسم و عرض خسته نباشید به ورزشکاران و مربیان،‌ فضای هم‌دلی و اتحاد و تبادل نظر ایجاد شده میان همکاران در جوار مرقد مطهر امام‌رضا(ع) را اولویت اصلی این رویداد برشمرد و کسب عنوان قهرمانی را در رتبه بعدی اهمیت این مسابقات دانست.

وی افزود: مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در حوزه رفاه کارکنان حساسیت ویژه‌ای دارند و خواهان فراهم آوردن فضایی هستند که پرسنل دغدغه معیشتی و رفاهی نداشته باشند؛ از این رو سعی کرده‌ایم که پرسنل فقط به فکر کار باشند و نگرانی نداشته باشند. البته هم‌اکنون با وضعیت رفاهی ایده‌آل فاصله داریم ولی سعی داریم تا با کمک همه همکاران، این فاصله کم شود.

بابایی در پایان ضمن قدردانی از «انصاری» مدیر مجتمع خراسان و همکاران وی به دلیل میزبانی و همکاری با برگزارکنندگان این مسابقات، برای همه همکاران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران آرزوی سلامتی و آرامش خاطر در کنار خانوادهایشان کرد.

گفتنی است؛ در روز آخر این مسابقات، تیم‌های مجتمع خراسان و شرکت بازرگان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و با این نتیجه، تیم بازرگان به عنوان قهرمان و مجتمع خراسان به عنوان نایب قهرمان مسابقات مشخص و تیم شرکت سهلان نیز موفق به کسب عنوان سوم این مسابقات شد. قبل از این دیدار، تیم‌های ارومیه و امام‌خمینی(ره) به مصاف هم رفتند که امام(ره) با نتیجه دو بر صفر برنده این دیدار شد. همچنین دیدار تیم‌های غرب و سهلان با نتیجه سه بر یک به سود سهلان به پایان رسید. 

در پایان این آیین، از تیم‌های اول تا سوم این مسابقات با اهدای مدال و تندیس مسابقات قدردانی شد و همچنین جایزه کفش طلایی (بهترین گلزن این مسابقات) که از سوی تعاونی مصرف مجتمع خراسان تهیه شده بود، به صورت مشترک به رامین اکبرزاده و حسین صادقی از شرکت بازرگان و محمد احمدی از مجتمع خراسان با ۴ گل زده، اهدا شد.

جدول پایانی پنجمین دوره مسابقات فوتسال کشوری کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به صورت زیر مشخص شد.

ردیف

تیم

بازی

برد

مساوی

باخت

گل زده

گل خورده

تفاضل گل

امتیاز

1

بازرگان

5

2

3

0

10

5

5

9

2

مجتمع خراسان

5

2

2

1

8

5

3

8

3

سهلان

5

1

4

0

9

7

2

7

4

غرب

5

1

3

1

8

8

0

6

5

فرودگاه امام خمینی

5

1

2

2

6

9

3-

5

6

ارومیه

5

0

2

3

3

10

7-

2

 

  

 

 

 

 

 




۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ۱۸:۲۸
تعداد کلیک: ۲,۴۲۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500