English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مهندس جهرمی: تجربه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگ برنده و مزیت رقابتی ما در مقایسه با سایر شرکت‌ها محسوب می‌شود

مهندس جهرمی: تجربه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگ برنده و مزیت رقابتی ما در مقایسه با سایر شرکت‌ها محسوب می‌شود
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «جمشید قسوریان جهرمی» رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت در نشست یکروزه «بررسی سیاست‌ها و برنامه‌های سال 1395»، ضمن ابراز خرسندی از حضور مجدد در میان جمعی از مدیران ارشد ستاد مرکزی، شرکت‌ها و شعب تابعه، پنجاه‌وچهارمین سالروز تاسیس شرکت را به تمامی همکاران خود تبریک و تهنیت گفت و افزود: به همه کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سراسر کشور که مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند، «خسته نباشید» می‌گویم و همواره تاکید من در صحبت‌ها خدمت‌رسانی به مردم است، چراکه ذی‌نفعان اصلی ما، مردم هستند و به صراحت می‌گویم اصل لایتغیر در دوران مدیریتی من، «عدم اجحاف در حق مردم» است، زیرا نباید حق‌الناس وارد چرخه اقتصادی شرکت شود.

وی گفت: از آنجایی‌که اقتصاد و سیاست رابطه مستقیم دارند، پیش‌بینی می‌شود شرایط پیش روی شرکت در آینده به میزان قابل توجهی از مؤلفه‌هایی نظیر افزایش رقبا، سیاست‌های کلان گمرک ج.ا.ا.، عدم ماندگاری (رسوب) کالا در انبارها، آینده تجارت کشور در شرایط پساتحریم و کارشکنی‌های طرف‌های خارجی، اثرپذیری مستقیم داشته باشد. بنابراین لازم است با اصلاح الگوی مدیریتی و عملی خود و بدون از دست دادن زمان، به دنبال افزایش درآمد از طرق مختلف علاوه بر انبارداری باشیم تا بتوانیم به تعهدات خود در قبال سهام‌دار اصلی شرکت که همان بازنشستگان محترم کشوری هستند، به‌درستی عمل کنیم؛ از این رو، لازم است شرکت‌ها و شعب تابعه همت بیشتری برای جذب مشتریان جدید و البته گسترش کسب‌وکار شرکت به‌ویژه در حوزه بنادر جنوب کشور داشته باشند.

رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران بیان کرد: البته از شرایط تمام شرکت‌ها و شعب تابعه و تلاش آن‌ها برای جذب مشتری اطلاع کاملی دارم، اما تلاش و همت مضاعف و دو چندانی را از تمام مدیران و مسئولان ارشد شرکت‌ها وشعب خواستارم تا بازار موجود را گسترش دهند و نتیجه این تلاش‌ها باید در بیلان درآمدهای شرکت‌ها به نمایش درآید.

جمشید قسوریان جهرمی از جمله راه‌های افزایش درآمدها در شرکت‌های تابعه از جمله شرکت‌های شهریار و غرب را جذب کالاهای کانتینری بندرهای جنوبی کشور و اختصاص بخشی از فضاهای انبارها به‌منظور جذب کالاهای غیرگمرکی برشمرد.

وی هم‌چنین خواستار استقرار تفکر سیستمی و خرد جمعی در تمامی امور مربوط به شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران شد و افزود: شرکت‌ها و شعب باید از توان موجود در ستاد مرکزی شرکت بهره برده و با تهیه طرح‌های توجیهی به منظور گسترش فضای کسب‌وکار شرکت اقدام کنند. همچنین بایستی هزینه‌ها در شرکت‌ها به حداقل ممکن کاهش پیدا کند و امور مربوط به قراردادها نیز در ستاد مرکزی به صورت متمرکز و با مشاوره مستقیم با واحد حقوقی انجام پذیرد.

رییس هیئت‌مدیره شرکت با تاکید بر این‌که تجربه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگ برنده و مزیت رقابتی ما در مقایسه با سایر شرکت‌ها محسوب می‌شود، اضافه کرد: شرکت ما دارای 54 سال سابقه عملیاتی است و لازم است به منظور تکمیل این ظرفیت مهم، دانش ما نیز هم‌پایه تجربه ما با استفاده از تکنولوژی روز و هم‌سو و هم‌زمان با سرعت و کیفیت خدمات افزایش قابل توجهی پیدا کند.

جمشید قسوریان جهرمی در ادامه با اشاره به موضوع مهم HSE در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، اهتمام ویژه به این موضوع را یادآور شد و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان شرکت در درازمدت، انجام امور انبارداری کالا به شیوه صحیح و فراهم کردن زمینه سلامت پرسنل و پیشنهاد ارتباط مستقیم مسئولان این امر با مدیران‌عامل و مدیران شرکت‌ها و شعب تابعه را مطرح کرد.

وی، لزوم ایجاد بخش کاربینی به منظور سامان‌دهی نیروی انسانی موجود در شرکت‌ها و تمرکز و وحدت رویه در تعیین نرخ تعرفه و اجرای آن برابر سیاست‌های ابلاغی ستاد مرکزی به‌صورت یکسان را مورد تاکید قرار داد.

گفتنی است؛ در ادامه این نشست یک روزه، هر یک از معاونان، مدیران شرکت‌ها و شعب به‌صورت چهره به چهره، نظرها و ظرفیت‌های شرکت و شعبه متبوع خود را در راستای افزایش بهره‌وری و ایجاد کسب‌و کارهای جدید در زمینه لجستیک و خدمات گمرکی برای جذب منابع جدید درآمدی مطرح و رهنمودهای مستقیم مدیرعامل شرکت را دریافت کردند.


   
  
۱۶ دی ۱۳۹۴ ۱۷:۲۹
تعداد کلیک: ۱,۳۳۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500