English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مهندس قسوریان جهرمی در مراسم افتتاحیه همایش ملی «بازرسی، ایمنی و کنترل کیفیت عملیات انبارداری در مدیریت انبار»: استفاده از تکنولوژی در صنعت انبارداری منجر به کاهش هزینه‌ها خواهد شد

مهندس قسوریان جهرمی در مراسم افتتاحیه همایش ملی «بازرسی، ایمنی و کنترل کیفیت عملیات انبارداری در مدیریت انبار»: استفاده از تکنولوژی در صنعت انبارداری منجر به کاهش هزینه‌ها خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «جمشید قسوریان جهرمی» رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت که به عنوان سخنران افتتاحیه در سومین همایش از سلسله همایش‌های تخصصی حوزه انبار و همایش ملی «بازرسی، ایمنی و کنترل کیفیت عملیات انبارداری در مدیریت انبار» حضور یافته بود، ضمن بیان این‌که از طرح موضوع انبارش کالا به عنوان بحث یک همایش ملی در سطح کشور بسیار خوشحالم، گفت: در چرخه تجارت، کالا از زمان مبدأ و تولید تا زمانی که به دست مصرف‌کننده می‌رسد، مراحل مختلفی را پشت سر می‌گذارد که بخش عمده‌ای از این مسیر بر عهده شرکت‌های حمل‌ونقل و نگهداری کالا است. بنابراین کیفیت و نحوه حفظ و نگهداشت کالا در بحث زنجیره نگهداری و تامین مایحتاج، در میزان رضایت ارباب‌رجوع و صاحبان کالا بسیار مهم است.

وی ادامه داد: امروزه، تکنولوژی به خدمت این صنعت درآمده و روش‌های کنترلی متفاوت برای افزایش ضریب امنیت و چگونگی نگهداری کالا وجود دارد که تمامی آن‌ها در نهایت منجر به کاهش هزینه‌ها خواهند شد.

رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران افزود: البته مهم‌ترین موضوع در کیفیت انبارش کالا، موضوع HSE است و انبارداران باید بهداشت و ایمنی کالا را رعایت کنند. این بحث، سهم گسترده‌ای در نحوه ارایه خدمات به مشتریان دارد و باید سعی داشت که بهترین سرویس و خدمات به ارباب‌رجوع ارایه شود.

جمشید قسوریان جهرمی در ادامه با اشاره به سابقه بیش از 50 ساله شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و معرفی این شرکت به عنوان پیشگام عملیات انبارداری در کشور، تصریح کرد: در حال حاضر این شرکت افتخار دارد در 25 نقطه گمرکی از شمال تا جنوب کشور در مرزهای زمینی و در بزرگ‌ترین مرز هوایی کشور، خدمت‌رسانی را به صاحبان کالا و مردم انجام می‌دهد.

وی همچنین با اشاره به حضور شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در هیئت موسس فدراسیون بین‌المللی انجمن‌های انبارداری و صنعت لجستیک (IFWLA)، اضافه کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر و به دلیل تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان، نتوانسته‌ایم از ظرفیت موجود در این انجمن در بخش ترانزیت استفاده بهینه داشته باشیم و این وضعیت در میزان حداقلی خود قرار داشت؛ البته این امکان وجود دارد تا بتوانیم در دوران پساتحریم و با استفاده از ارتباطات این فدراسیون، ترانزیت را توسعه دهیم.

رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ادامه با اشاره به تلاش این شرکت برای بهره‌گیری از تکنولوژی مناسب به‌منظور ارایه بهترین خدمت به ارباب‌رجوع، گفت: صنعت انبارداری نوین در جهان به‌وجود آمده است و ما باید تلاش داشته باشیم خود را به استانداردهای بین‌المللی برسانیم و با آن وفق یابیم.

وی همچنین با اشاره به الزام شرکت متبوع خود برای همکاری نزدیک با گمرک ج.ا.ا. و ایجاد تغییرات لازم برای هماهنگی با قوانین گمرکی، ادامه داد: سرعت ترخیص کالا در کشور در حال به‌روز شدن است و ما از این‌که کالا سریع‌تر به دست مصرف‌کننده می‌رسد خوشحالیم؛ چراکه قیمت تمام شده را کاهش می‌دهد. بنابراین لازم است E-customs موجود در گمرک، در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به‌وجود بیاید و این شرکت بتواند سرعت ارایه خدمات مطلوب به مشتریان را با گمرک تطبیق دهد.

مهندس جمشید قسوریان جهرمی در بخش پایانی سخنان خود در افتتاحیه همایش ملی «بازرسی، ایمنی و کنترل کیفیت عملیات انبارداری در مدیریت انبار» گفت: موضوع این همایش که افزایش ایمنی در نگهداری و جابه‌جایی کالا است، در مدیریت انبار و انبارداری بسیار حایز اهمیت است و باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی انجام داد تا هم در کیفیت و هم در سرعت ارایه خدمات به ذی‌نفعان همواره پیشتاز باشیم و بتوانیم زنجیره تامین را به پیش ببریم و همان‌طور که مشتریان به ما اعتماد دارند، بتوانیم با ارایه خدمات مطلوب‌تر و با کیفیت‌تر، این اعتماد را پاسخ دهیم.


   
   
   
   
۱۹ دی ۱۳۹۴ ۱۷:۵۰
تعداد کلیک: ۱,۱۱۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500