English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مانور اطفای حریق در شرکت آستارا

برگزاری مانور اطفای حریق در شرکت آستارا
مانور اطفای حریق به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در محوطه گمرک آستارا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آستارا، مانور اطفای حریق به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و به‌منظور ارزیابی و افزایش سطح توان‌مندی کارکنان در محوطه گمرک و با مشارکت واحد امور ایمنی و انتظامات شرکت انبارهای عمومی آستارا، یگان حفاظت اداره‌کل گمرک، تیم امداد و نجات هلال احمر و بهداری سپاه ناحیه آستارا و با مشارکت بسیجیان پایگاه بسیج کارگری شهید مهرانی برگزار شد.

در این مانور برای مقابله با حریق از سه تیم امدادی اطفای حریق استفاده شد. نخست، گروه اطفای حریق پیاده با تجهیزات کنترل حریق و کپسول‌های آتش‌نشانی پودر و گاز اقدام به کنترل آتش کردند. سپس، تیم دوم امدادی مجهز به موتورسیکلت آتش‌نشانی در راستای افزایش توان بازدارندگی و جلوگیری از ورود خسارت بیشتر به گروه اول ملحق و در نهایت تیم سوم مجهز به خودروی آتش‌نشانی با تجهیزات کامل وارد عمل شد و اقدام به مهار کامل حریق کرد. در مرحله نهایی نیز عملیات نجات مسدوم توسط تیم امدادی هلال احمر و بهداری سپاه ناحیه آستارا انجام شد.

در این رزمایش که در حضور مسئولینی از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا و اداره‌کل گمرک از جمله مدیرکل، مدیر حراست و مسئول یگان حفاظت اداره‌کل گمرک انجام پذیرفت، فرماندهی آتش برعهده مسئول پدافند غیرعامل و سرپرست امور ایمنی و انتظامات شرکت آستارا بود.







۱۹ آبان ۱۳۹۸ ۱۸:۴۸
تعداد کلیک: ۱,۰۳۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500