English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

پیام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی
مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با صدور پیامی به مناسبت شهادت سردار مجاهد اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفایش نشان‌دهنده شکست سیاست و عجز دولت تروریستی آمریکا و همه وجود منحوس استعمار و استکبار است و بی‌تردید خون پاک این فرمانده دلاور سپاه اسلام و همراهان شهیدش طومار کثیف جرثومه فساد و موجودیت اسراییل غاصب را در هم خواهم پیچید و باذن الله، بقای انقلاب اسلامی را در جغرافیای مقاومت تضمین خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، متن پیام «محمدرضا اسدی» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت به مناسبت شهادت سردار مجاهد اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا.
شهادت هنر مردان خداست.

شهادت سردار مجاهد اسلام، مدافع حرم اهل‌البیت(علیهم‌السلام)، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نماد مقاومت و ایثار را به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر(ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری(دامت برکاته) و امت بزرگ اسلام، جبهه مقاومت و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. او که عمر با برکت خویش را در دفاع از اسلام، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) وقف کرده بود چه خالصانه و صادقانه در صبحگاهان روز جمعه روز متعلق به امام زمان (عج) به سوی معبود خویش پرکشید.

شهادت حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفایش نشان‌دهنده شکست سیاست و عجز دولت تروریستی آمریکا و همه وجود منحوس استعمار و استکبار است و بی‌تردید خون پاک این فرمانده دلاور سپاه اسلام و همراهان شهیدش طومار کثیف جرثومه فساد و موجودیت اسراییل غاصب را در هم خواهم پیچید و باذن الله، بقای انقلاب اسلامی را در جغرافیای مقاومت تضمین خواهد کرد.

مدیران، کارکنان و بسیجیان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، به‌ویژه سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، با امام و رهبر خود عهد می‌بندند که ادامه دهنده راه شهدای مقاومت بوده و تحت فرمان فرمانده کل قوا، آماده هرگونه جانفشانی است و جبهه «اقتصادی» و «تولید ملی» را با تمام توان به پیش خواهند برد.

محمدرضا اسدی
مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره
شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
۱۳ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۵۳
تعداد کلیک: ۱,۴۰۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500