English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری آیین معارفه سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب

برگزاری آیین معارفه سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب
آیین معارفه سرپرست جدید انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با حضور عضو هیئت‌مدیره و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، آیین معارفه «علی گودرزی» به عنوان سرپرست جدید و تکریم «مهدی حکاری» سرپرست پیشین شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، عصر روز گذشته (سه‌شنبه، 15 بهمن ماه 1398) با حضور «اسماعیل خلیلی» عضو هیئت‌مدیره و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، معاونان امور گمرکی، اداری و مالی و مدیر حراست گمرک غرب تهران، اعضای هیئت‌مدیره، معاونان و مدیران شرکت انبارهای عمومی غرب برگزار شد.

اسماعیل خلیلی در این آیین، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام مبارک چهل‌ویکمین دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت یاد و نام شهدای انقلاب و دفاع مقدس و تاکید بر این‌که امروز کشور، مدیون تلاش، کوشش، جان‌نثاری و شهادت این عزیزان است، گفت: جابه‌جایی مدیران در هر مجموعه‌ای امری طبیعی است؛ به همین دلیل می‌بایست همه ما کارشناس خوبی باشیم، نه مدیر خوب. چراکه مدیریت یک امر موقت است و اگر کارشناس خوبی باشیم، قطعاً مدیری توانا و کارآمد خواهیم بود. البته مدت زمان خدمت مدیریتی نیز مهم نیست، بلکه اثرگذاری و نفوذ در دل‌ها مهم می‌باشد که این امر نیز ماحصل لطف و محبت خداوند است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با بیان این‌که وضعیت اقتصادی کشور با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمن مطلوب نیست، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس یک اندیشه و مکتب و برنامه مدون دینی، پرچم مبارزه با ظلم و حمایت از مظلوم را بر افراشته و به همین دلیل در تمام مدت 40 سال گذشته مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است؛ بنابراین باید با تاسی به اندیشه شیعه و پیروی از امیرالمومنین، حضرت علی(ع)، با افزایش همکاری و هم‌دلی، از مظلوم در تمامی جوانب حمایت کنیم که این امر نیز بدون اخلاق حسنه امکان‌پذیر نمی‌باشد.

وی با تاکید بر فعالیت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در خطوط مقدم جنگ اقتصادی تحمیلی علیه مردم ایران، ادامه داد: شرکت‌های انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران، غرب و امام‌خمینی(ره)، سه قطب بسیار مهم و اصلی در حوزه اقتصادی محسوب می‌شوند که در فعل و انفعالات کشور سهم به‌سزایی را ایفا می‌کنند و وضعیت آن‌ها، بازتاب‌دهنده وضعیت اقتصاد کشور می‌باشد. از این رو، مدیریت این شرکت‌ها از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است. البته از زحمات آقای حکاری در دوران تصدی مسئولیت شرکت انبارهای عمومی غرب قدردانی می‌کنم و برای آقای گودرزی که سکان هدایت این شرکت را برعهده گرفته‌اند، در این امر خطیر آرزوی توفیق و موفقیت داریم.

وی در ادامه با اشاره به یوم‌الله بدرقه میلیونی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تاکید کرد: این شهید بزرگوار فقط برای کسب رضایت خداوند مشغول جهاد و تلاش بود و عزت و محبوبیت ایشان در میان ملت ایران ناشی از همین روحیه بود. بنابراین ما هم باید برای کسب رضایت خدا فعالیت داشته باشیم که البته رضای خداوند در گرو رضایت بنده خداوند است. از این رو، ما باید تلاش کنیم تا گرهی از مشکلات مردم باز کنیم تا مشمول رضایت خداوند شویم.

اسماعیل خلیلی با انتقاد از برخی بی‌اخلاقی‌ها و فضای بعضاً نا امن شرکت، ادامه داد: آقای گودرزی ماموریت یافته است تا با توجه به امتیازات موجود در مجموعه غرب، این شرکت را به یک محیط امن و مهربان تبدیل کند تا تمامی کارکنان از حضور در این محیط لذت برده و مشغول فعالیت شوند؛ ایجاد این فضا از وظایف مدیریت و البته هنر مدیریت است و مدیر می‌بایست با ایجاد آرامش و آماده‌سازی بستر خدمت، موجبات دست‌یابی به تعالی را فراهم آورد.

عضو هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر این‌که «غیبت، تهمت و دروغ، مایه فساد و بدبختی است»، تصریح کرد: مجموعه مدیریتی جدید شرکت انبارهای عمومی ایران در حوزه‌های خود بسیار متخصص هستند و این قول را می‌دهم که حاشیه‌ها به‌زودی به پایان خواهد رسید و هیئت‌مدیره از هر مدیری که بهره‌وری اقتصادی شرکت را ارتقا دهد، حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: همه کارکنان شرکت انبارهای عمومی وظیفه دارند تا از برند شرکت مراقبت کنند، چراکه در وهله نخست، ذی‌نفعان آن خود پرسنل هستند و ایشان می‌بایست بابت وضعیت اقتصادی نسبتاً مطلوب شرکت با توجه به شرایط کشور و به دلیل احترام، عزت و معیشتی که خداوند به آنان ارزانی داشته، شکرگذار باشند. از دیگر سو، سهام‌داران شرکت، قشر مظلوم و گرفتار بازنشستگان کشوری هستند و ما باید با تلاش و کوشش، مانع هدر رفت و حیف و میل منابع شرکت شویم.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در پایان ضمن بیان برخی از خصوصیات آقای گودرزی، ایشان را فردی با تجربه، متین و افتاده‌حال و دارای تخصص کافی در زمینه فعالیت‌های انبارداری و لجستیکی برشمرد و ابراز امیداواری کرد: از خداوند می‌خواهم ما را در جهت مسیر شهدا و تعالی دینی و همچنین عزت و اقتدار کشور همراهی نماید و امیدوارم با همکاری تمامی مدیران و کارکنان شرکت انبارهای عمومی غرب با سرپرست جدید این شرکت، شاهد رشد اقتصادی مطلوب و محقق شدن اهداف تعریف شده برای این شرکت باشیم.

بر اساس این گزارش، «علی گودرزی» سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب نیز ضمن قدردانی از حسن نظر و اعتماد هیئت‌مدیره و مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و همچنین تشکر از زحمات آقای حکاری در دوران تصدی مسئولیت راهبری شرکت غرب، گفت: در دوران جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب تلاش داریم تا با توکل به خداوند متعال و همکاری دو طرفه و خوب بین مدیران و کارکنان و البته با گمرک جمهوری اسلامی ایران و همچنین با پیاده‌سازی برنامه‌ها و استراتژی‌های محول شده، به اهداف از پیش تعیین شده برای شرکت غرب دست یابیم.

وی در ادامه با اشاره به حضور رقیبان تازه‌نفس و مجهز به انواع تجهیزات و ماشین‌آلات در منطقه، افزود: باید با فکر و روحیه جدید و با استفاده از فنون بازاریابی، به دنبال جذب تجار و بازرگانان بیشتری باشیم تا بتوانیم برند «انبارهای عمومی و خدمات گمرکی» که دارای بیش از 58 سال سابقه است را حفظ کنیم.

همچنین، «سیروس قهرمانی» معاون امور گمرکی و فنی گمرک غرب که در این نشست حاضر بود در سخنان کوتاهی ضمن قدردانی از زحمات هشت ماه گذشته آقای حکاری و ارتباط تنگاتنگ و تعامل موجود در این مدت، ابراز امیدواری کرد که تعامل و ارتباط موجود میان دو مجموعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب و گمرک غرب افزایش یابد.

گفتنی است؛ «مهدی حکاری» سرپرست پیشین شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در ابتدای این مراسم ضمن ارایه گزارش عملکرد دوره هشت ماهه تصدی مسئولیت این شرکت، از تمامی کارکنان این شرکت که در این مدت همکاری‌های لازم را مبذول داشتند، قدردانی و برای آقای گودرزی در مسئولیت جدید آروزی توفیق و موفقیت کرد.























۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۰۵
تعداد کلیک: ۳,۶۹۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500