English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تشکیل کارگروه «تعرفه» به‌منظور مهندسی مجدد ساختار تعرفه خدمات شرکت انبارهای عمومی ایران

تشکیل کارگروه «تعرفه» به‌منظور مهندسی مجدد ساختار تعرفه خدمات شرکت انبارهای عمومی ایران
کارگروه «تعرفه» شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به‌منظور تهیه ساز و کار جدید تعیین تعرفه خدمات شرکت با همکاری محققان و کارشناسان مرکز پژوهش‌های کاربردی دانشگاه تهران تشکیل و جلسات منظم آن در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، کمیته «تعرفه» شرکت انبارهای عمومی ایران متشکل از سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی ستاد مرکزی و مشاوران به همراه معاونان عملیات شرکت‌های تهران، غرب و امام‌خمینی(ره) و تشریک مساعی افراد صاحب‌نظر در سایر بخش‌ها و معاونت‌ها مانند HSE، برنامه‌ریزی، فن‌آوری اطلاعات و ... با همکاری محققان و کارشناسان مرکز پژوهش‌های کاربردی دانشگاه تهران با برگزاری جلسات منظم به‌منظور هماهنگی و هم‌افزایی، با جدیت به دنبال احقاق حقوق سهام‌داران اصلی شرکت که همانا جامعه بازنشستگان کشوری هستند، می‌باشند.

این کارگروه در راستای بهبود وضعیت و سامان‌دهی خدمات انبارداری و نگهداشت کالا با انجام مطالعات تطبیقی تعرفه‌های زمینی، دریایی (بندری) و هوایی کشورهای مختلف و بومی‌سازی آن‌ها بر اساس استانداردهای کارگو و انبارداری با توجه به کشش بازار و در نظر گرفتن نوع بسته‌بندی و مشخصات ماهوی کالا، تجهیزات تخلیه و بارگیری و همچنین انواع ابنیه انبارداری، با هدف مهندسی مجدد ساختار و تهیه ساز و کار جدید تعیین تعرفه خدمات قابل ارایه به بازرگانان، تجار، صاحبان کالا و ...  تشکیل شده است.

کارگروه تعرفه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با در نظر گرفتن مبانی اقتصاد مقاومتی و چارچوب نهادهای نظارتی با هدف ایجاد و بهبود رویه تشخیص کالاهای عمومی و خاص به‌منظور کاهش ضریب خطای انسانی در مسیر افزایش بهره‌وری و درآمدها ضمن رعایت اصول ایمنی و استانداردهای روز جهانی در زمینه نگهداری کالا، امر تهیه ساز و کار جدید تعیین تعرفه‌ها را پیگیری کرده و برنامه زمان‌بندی این کمیته، تهیه ساختار جدید تعیین تعرفه‌ها برای تصویب هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و البته اخذ موافقت سازمان‌های نظارتی مانند سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و ... تا قبل از پایان سال‌جاری است.





۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۳۵
تعداد کلیک: ۱,۶۳۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500