English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

هلدینگ «صنایع و معادن» صندوق بازنشستگی کشوری تشکیل شد

هلدینگ «صنایع و معادن» صندوق بازنشستگی کشوری تشکیل شد
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در راستای ساماندهی به شرکت‌های زیرمجموعه و تشکیل هلدینگ‌های تخصصی صندوق بازنشستگی کشوری، هلدینگ صنعت و معدن راه‌اندازی و وظایف آن به شرکت آتیه صبا واگذار شد.

در ابتدای این مراسم که با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و تعدادی از مدیران صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، دکتر محمود اسلامیان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ضمن قدردانی و تشکر از تلاش‌های «علیرضا حیدرآبادی‌پور» مدیرعامل سابق شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا، «دکتر احمدرضا نیک‌کار» را به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا و مدیرعامل هلدینگ صنایع و معادن معرفی کرد.

دکتر اسلامیان اعلام داشت: در گذشته و در حوزه اقتصادی صندوق با وجود سه هلدینگ غیر تخصصی و تنوع در حوزه‌های مختلف فعالیت با مشکلات خاصی مواجه بودیم که ضرورت ساماندهی هلدینگ‌های تخصصی را افزایش داد. در همین راستا هلدینگ صنایع و معادن پس از سه هلدینگ مالی، غذایی و ساختمان تشکیل شده و نقل و انتقالات شرکت‌های زیرمجموعه آن در حال اجرا است.
 
وی با بیان اینکه یکی از مزیت‌های کشور در کنار حوزه انرژی، حوزه صنعت و معدن است، افزود: حل مسئله تحریم برای کشور یک فرصت مناسب ایجاد کرده است که امیدواریم با تدبیر و برنامه در حوزه اقتصادی صندوق و هلدینگ‌ها بتوانیم از این فرصت‌ها استفاده کنیم.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی در ادامه افزود: در هلدینگ صنایع و معادن مجموعه‌های بزرگی داریم که باید برای رفع مشکلات آن‌ها تلاش کنیم و کارهای اثرگذار، توسعه‌ای و ماندگاری انجام دهیم.

در پایان این مراسم «مهدی مشایخی»، «محمود طهماسبی کیهانی» و «علی بخشایش» نیز به عنوان اعضای هیئت‌مدیره «هلدینگ صنایع و معادن» معرفی شدند.
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ۱۴:۳۰
تعداد کلیک: ۲,۲۳۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500