English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید ناظر محترم گمرکات استان اردبیل و مدیرکل گمرک اردبیل، از شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی آستارا

بازدید ناظر محترم گمرکات استان اردبیل و مدیرکل گمرک اردبیل، از شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی آستارا
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آستارا، «پرویز تقوی» ناظر گمرکات استان اردبیل و مدیرکل گمرک اردبیل امروز (دوشنبه، دوم تیر ماه 1399) با حضور در محل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا، ضمن تبریک انتصاب به مدیرعامل جدید این شرکت، درباره راه‌کارهای توسعه همکاری‌ میان دو طرف رایزنی و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که آقای «قرداش‌خانی» عضو هیئت‌مدیره و مشاور مدیرعامل شرکت آستارا نیز حضور داشت، «حسین شفایی» گزارشی از نوع فعالیت‌ها و فضای عملیاتی این شرکت ارایه و در خصوص مساعدت همه‌جانبه به‌منظور رونق شعب فعال درگمرکات اردبیل و بیله‌سوار نیز مذاکره شد.

در حاشیه این بازدید، «امیدی» مدیرکل گمرک آستارا نیز ضمن تأکید بر حضور پر رنگ شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی به‌عنوان بازوی اجرایی گمرک آستارا، ابراز امیدواری کرد: با توجه به تغییرات مدیریتی و تعامل و پیگیری‌های مدیرعامل جدید شرکت آستارا، شاهد افقی روشن در کسب‌وکار و در نتیجه ارایه خدمات مطلوب به ذی‌نفعان شرکت باشیم.

تقوی در پایان ضمن قدردانی و تشکر از زحمات، خواستار افزایش تعامل و همکاری میان دو طرف شد و افزود: مجموعه گمرکات از هرگونه گسترش فعالیت و همکاری با شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی استقبال می‌کند و همکاری‌های گذشته باید در آینده افزایش یابد.



۵ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۴۵
تعداد کلیک: ۱,۴۴۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500