English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

جمشید قسوریان جهرمی: با انتصاب‌های جدید از درون شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، انگیزه پیشرفت کارکنان را ارتقا دادیم

جمشید قسوریان جهرمی: با انتصاب‌های جدید از درون شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، انگیزه پیشرفت کارکنان را ارتقا دادیم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مراسم تکریم و معارفه معاونان «برنامه‌ریزی و اقتصادی» و «عملیاتی و امور گمرکی» ستاد مرکزی با حضور جمشید قسوریان جهرمی، رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل، برخی از اعضای هیئت‌مدیره و جمعی از مدیران ارشد شرکت برگزار شد.

جمشید قسوریان جهرمی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات تمامی پرسنل و همکاران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران گفت: با اجرای برجام، وضعیت سیاسی کشور در جهان بهبود یافته است و تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران لغو شده‌اند، بنابراین دوران پسابرجام نیازمند برنامه‌ریزی و کار سنگین است. از طرفی ما فرصت محدودی در اختیار داریم، زیرا اگر بازارهای جهانی با ما پیوند بخورند، با سرعت موجود بسیار عقب می‌مانیم. این در حالی است که باید عقب‌ماندگی چند سال اخیر را نیز جبران کنیم که این امر مستلزم همت و تلاش مضاعف و تعهد بیش‌تر نسبت به وضعیت شرکت است.

رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران افزود: در این راستا، مدیریت عالی شرکت همواره در صدد ایجاد تغییر در رویه کار شرکت بوده است؛ زیرا معتقدم کار شرکت در امور تخلیه، بارگیری و انبارداری صرف خلاصه نمی‌شود و می‌بایست موضوع ورود به بازارهای دیگر نیز در دستور کار اصلی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران قرار گیرد. بنابراین ذائقه کار شرکت باید به سوی موضوع دیگری تغییر پیدا کند. این رسالت، وظیفه معاونان و مدیران ستادی است تا تحقیقات و مطالعات لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: احساس کردم که شاید انگیزه درونی برای پیشرفت در بدنه شرکت از بین رفته باشد و همواره به عنوان سکان‌دار مجموعه شرکت سعی داشتم که این روحیه را بازسازی کنم و در این راستا، برابر وعده انجام جابه‌جایی برای ایجاد رشد سازمانی در همایش مدیران شرکت در آبان ماه سال‌جاری، نیروهایی را از درون شرکت شناسایی کردیم تا از توان‌مندی آن‌ها استفاده کنیم و امیدوارم این تغییرات کمک شایانی به تعالی و پیشرفت شرکت کند و آثار آن در گزارش‌های سال آینده در تمامی حوزه‌های کاری شرکت مشهود شود.

گفتنی است؛ در این مراسم از زحمات «سیاوش پارسیان» معاون سابق طرح و برنامه، «منصور حکیم‌منش» مدیر سابق بازرسی و حسابرسی داخلی و «مهدی باغشمالی» مدیر برنامه‌ریزی و بودجه، با اهدای لوح سپاس، قدردانی و آقایان محمدرضا آقایی و مهراب نریمانی‌اختر، به ترتیب به عنوان معاونان «عملیات و امور گمرکی» و «برنامه‌ریزی و اقتصادی» معرفی شدند.


   
   
   
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ۱۶:۲۷
تعداد کلیک: ۲,۶۱۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500