English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مرکز جامع ارتباط با ذی نفعان و مرکز نوآوری صبا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد

مرکز جامع ارتباط با ذی نفعان و مرکز نوآوری صبا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد

مراکز جامع ارتباط با ذی نفعان (SRM) و نوآوری صبا دو مرکز خدماتی نوین صندوق بازنشستگی کشوری با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «مرکز جامع ارتباط با ذی‌نفعان» و «مرکز نوآوری صبا» صندوق بازنشستگی کشوری با حضور «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر «اکبر افتخاری» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و جمعی از معاونان و مدیران ارشد آن صندوق افتتاح و به بهره برداری رسید.

شایان ذکر است، تا پیش از افتتاح مرکز جامع ارتباط با ذی‌نفعان (SRM) که در قالب مرکز پاسخگویی تلفنی ۲۵۰۰ و به صورت محدود فعالیت می‌کرد، با توسعه و ارتقای خدمات و اهداف آن در قالب مرکز ارتباط با ذی نفعان و به صورت شبانه‌روزی و تمام هفته پاسخگوی سوالات و مسائل بازنشستگان است.

از طریق این مرکز علاوه بر امکان پاسخگویی تلفنی و پیگیری مکالمات، با راه‌اندازی درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir  تمامی خدمات برخط و غیرحضوری به بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش و خانواده آن ها همچون طرح‌های رفاهی، وام‌های ضروری، فیش و حکم حقوقی، بیمه تکمیلی درمان و غیره ارائه خواهد شد.

گفتنی است، مرکز نوآوری صبا نیز مرکزی برای حمایت و ایجاد شبکه استارتاپی در حوزه بازنشستگی و سالمندی است و دانشجویان، اساتید، استارتاپ ها و همه فعالان این حوزه می توانند از این طریق طرح‌های نوآورانه خود را در بستری نوین و قابل حمایت از سوی صندوق بازنشستگی کشوری پیگیری و اجرایی کنند.

 

   

۲ شهریور ۱۳۹۹ ۱۳:۵۵
تعداد کلیک: ۱,۴۵۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500