English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

پیام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مهندس «محمدرضا اسدی» نایب رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، ضمن تبریک این روز به ملت شهید پرور و خانواده معظم شهدای ایران اسلامی و همکاران جانباز، آزاده، ایثارگر و سایر کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، تاکید کرد: روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت دوران طلایی و پر افتخار ملتی است که با حماسه آفرینی‌ها، رشادت‌ها و دلاوری‌های آزادمردان و شیرزنان خود، وحدت و هم‌دلی را پیشه خود کردند و در راه عزت و حق از وجود خود گذشتند تا امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورند.

این پیام به شرح زیر است:
 
بسم رب الشهدا و الصدیقین

سی‌ویکم شهریور ماه، در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران، یادآور دلاوری‌های مردان و زنان این سرزمین در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده است. زیباترین فصل فرهنگ دفاع مقدس، خالقان این حماسه عظیم‌اند که با اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن، جاودانگی بود و این روحیه حمیت و غیرت فرزندان این آب خاک بود که به تأسی از مولا و سالار خود، حضرت سیدالهشداء، امام حسین(ع) و با پیروی از پیر جماران، حضرت امام‌خمینی(ره) در تحقق شعار «هیات منّا الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ، ذلت و زبونی قدرت‌های ظلم و جور آن روزگار نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کنند.
در واقع، روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت دوران طلایی و پر افتخار ملتی است که با حماسه آفرینی‌ها، رشادت‌ها و دلاوری‌های آزادمردان و شیرزنان خود، وحدت و هم‌دلی را پیشه خود کردند و در راه عزت و حق از وجود خود گذشتند تا امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورند و امروز این حرکت حماسی و جهادی را در نسل دوم انقلاب و در پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دفاع از حرم اهل بیت(ع)، شاهد آن هستیم. 
اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جان‌فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیة ا... الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت ا... العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی)، ملت شهید پرور و خانواده معظم شهدای ایران اسلامی و همکاران جانباز، آزاده، ایثارگر و سایر کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

محمدرضا اسدی
نایب رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل 

 


بنر هفته دفاع مقدس

 


 

۳۱ شهریور ۱۳۹۹ ۰۰:۴۵
تعداد کلیک: ۱,۵۱۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500